magnkra Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Skal ha ny laptop, - ultrabook sådan. Valget står mellom: * Asus UX32A/VD - R4002H/4002V/4004V * Samsung 900X3D A01SE * Apple Macbook Air 13"128GB 1,8GHz Hvorfor skal jeg velge en fremfor en annen? Fordeler/ulemper? takkf for svar Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Skal du vurdere Mac hvorfor heller ikke vurdere: 13" versjon av MacBook Pro med Retina skjerm. Da er nok fordelen thounderbolt og OSX operativsystemet. Angående Samsung vs Asus begge er vel gode, Men skal du ha windows 8 bør du vente på touchskjerm i så fall. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Asus VivoBook S200 begrunner rådet mitt at det er lurt å vente. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Vurderer å vente på en med touch, men ser ikke poenget i det hele tatt, dersom man ikke kan "hekte av skjermen". Uten touch - ingen grunn til W8, og uten "hekte-skjerm" - ingen grunn til touch. Summerte meg frem til at Samsungen ville passet meg best (og sikkert er best). Treg SSD på Asus, Dårlig skjerm på macbook, og alt bra med samsung tydligvis (som og er tynnest/lettest!) Blir nok en samsung, men ikke før Januar 2013, så da har det kanskje kommet noe nytt "spennende" eller prisen har sunket. Vi får se, men takk for svar BTW: skulle det vært vivobook skulle det blitt S400-utgaven, men den har dårligere skjerm og ssd, og hva er poenget med touch når skjermen sitter fast? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå