henkikkk Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) ehm.. det er veldig komplisert men eg og veninna puler med klær og eg får så jævlig vondt i penisen etter dagen. på en måte, det er tegn til røde flekker på penis hode som klør og er ubehagelig. noen som vet hva det kan vere? gnag sår? hun er tydelig vis ikke klar endå... Endret 28. oktober 2012 av henkikkk Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Høres ut som sopp ja. Kjøp deg en tube canesten på apoteket og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Så du sier at når dere ikke har sex med klær på, så får du ikke dette problemet? Røde prikker kan komme av veldig mange forskjellige ting, bl.a. fra overnevnte sopp. Du kan også få det i sammenheng med kjønnssykdommer som f.eks klamydia, eller det kan komme av at du har sensitiv hud og at du reagerer på hennes kroppsvæsker. Kan også være det at hun er for tørr. For å peile litt inn på hva det kan være, kan du utdype litt? Lukter det noe? Svir det når du tisser? All info hjelper. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Om det er dryhumping det er snakk om må jeg si jeg lener meg mer mot gnagsår enn sopp. Man gnikker bare ikke veldig sensitiv hud mot tørt stoff gjentatte ganger uten å betale for det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg