Pwiur Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hei. Jeg kjøpte min mac for 2-3 månder siden, og har ikke spilt noen spill fram til nå. Jeg bestilte meg Football manager, og har begynt å spille demoen. Vifta går til vanlig på 2000rpm, men når jeg spiller kamper(kun under selve kampene) går farten opp til 6-7000rpm og bråker noe så sinnsykt. Andre FM-spill jeg har spilt på min gamle utdaterte PC`er, har jeg aldri opplevd noe lignende. Er dette normalt? Kan jeg endre en maksfart på viften? Når bør jeg begynne å bekymre meg ang. tempratur. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Nå har ikke jeg veldig mye erfaring med mac men på vanlig data synes jeg ikke at det er helt bra at vifta går opp og ned av seg selv og jeg foretrekker og heller ha en jevn høy hastighet på vifta under spilling istedet for en vifte som automatisk senker og øker hastighet etter behov. Da synes jeg det er bedre og finne et program eller bruke standarprogram ( om man har det ) for og heller sette vifta til en medium/høy hastighet og beholde en jevn temperatur noe jeg trur vil slite mye mindre på dataen en hva en ujevn temperatur og rpm vil gjøre Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Ok, takk. Noen som kan anbefale ett slikt progam? Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Tror denne kan hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå