pepsi1max Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg lurte på om noen her inne vet om noen bra "Jump scare" spill Jeg digger å spille spill hvor ejg plutselig driter i buksa og kan le av det 10 sekunder etterpå! Dead Space 1 er et godt eksempel, bare at etter 7/8 kapittler så har de senket antallet "jump scares" Takk =) Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Amnesia og Slender. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Du burde kanskje bruke søkefunksjonen her på forumet før du lager en ny tråd, men nå skal jeg ikke leke moderator. Jeg kan ikke navnet på alle spillene, men her har du et par forslag: Slender, Hide, Paranormal, Inside, SCP: Containment Breach, SPC 87-B Du kan også sjekke ut forumet til PewDiePie eller du kan bruke Google. Lykke til og sov godt. Endret 29. oktober 2012 av Hafti Lenke til kommentar
FredFors Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Amnesia, som tidligere omtalt er verdt å ta en titt på. Kan være en noe treg oppbyggning, men blir et så absolutt fullverdig skrekkspill etterhvert! Lenke til kommentar
Livdus Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Amnesia anbefales på det sterkeste vis du liker å bli skremt. <--- sånn så jeg ut første gangen jeg spilte det Endret 19. mai 2013 av Livdus Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Clive Barker's Undying Litt gammalt no då, men digg spel! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Og Clive Barker's Jericho. Ganske undervurdert spill. Ellers har vi jo Doom 3, så klart. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Som sagt, Amnesia: The Dark Descent. Penumbra-spillene, Labyrinth, Erie.. Spiller ikke så alt for mange skrekkspill. Det kommer jo spill i år som Amnesia: Machine for Pigs, Outlast, Among The Sleep og The Forest. Lenke til kommentar
XO25 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Eyes the horror game, spilt av pewdiepie: http://www.kongregate.com/games/ynka/eyes-the-horror-game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå