Madr1dista Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Jeg har et problem med at pcen min henger seg opp ofte. Dette skjer bare når jeg surfer, aldri mens jeg gamer osv. Jeg tror at det har med skjermkortet å gjøre, siden jeg noen ganger får opp "Skjermdriveren har krasjet.." når det henger seg opp. Skjermkortet jeg har er Radeon HD 7690M XT, og jeg har den nyeste driveren nå. Jeg har prøvd mange drivere og den eneste som ikke hadde dette problemet var catalyst 12.6 beta, men med denne drivern får jeg helt elendig FPS i spill. PCen min: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=us&lc=en&dlc=en&tmp_geoLoc=true&docname=c03164468 Noen som kan hjelpe meg? Takk på forhånd. Endret 28. oktober 2012 av Madr1dista Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hei! Da kan du gå inn i sikker modus m nettverk. Se over driverne om du har dubletter? Se om der er gule utropstegn? I fall du finner slikt, så slett eller rull tilbake og installer siste versj. Exit sikker modus og restart. BmOnline Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg hadde ingen dubletter, nei. Har du noen andre forslag? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Prøvd å installere en ny nettleser? Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Jepp, jeg har brukt både Firefox og Chrome, og det skjer med begge nettleserne. Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Jeg fant endelig løsningen på dette problemet. Fikset det ved å installere en modifisert driver fra leshcatlabs.net. Endret 11. november 2012 av Madr1dista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå