henrikrox Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hei Har en kamerat som har fått ny job, som er godt betalt, og han skal derfor ha ny bil. Han er veldig forelska i Audi a7. Men vil gjerne vite litt om konkurrenter. Dette blir vel BMW 6/7 serie. Eller fks noe sånt fra Mercedes http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38035635 Smertegrense 1mill Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ganske høy smertegrense Mercedes sin motpart til A7 ville vært vel en CLS http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37997145 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Ja, det får være hans valg. Utseendemessig syntes jeg CLS'en ikke hadde noe på a7. Noen som har prøvd noen av bilene. Han er i nordsjøen fortida, derfor jeg spør for han. Beste er vel uansett å prøvekjøre, men tenkte det var noen biler vi ikke hadde tenkt på. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Be han kjøpe en E92 M3! Eller be han spare litt og kjøpe en Audi R8 V8 til 1,3mill brukt Endret 28. oktober 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Takker for tips, men valget blir 95% sikkert audi a7. Han vil ha hvit, men jeg syntes Phantom black ser stillig ut. eller? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Utseendemessig syntes jeg CLS'en ikke hadde noe på a7. Noen som har prøvd noen av bilene. Jeg har prøvd CLS flere ganger, og jeg liker den veldig godt. Jeg har derimot ikke prøvd A7 så kan ikke gi noen direkte sammenligning, men kompisen din bør prøve begge bilene med mindre han er helt sikker på at han vil ha A7-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå