Emils. Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Men tv 2 skrev at det gjaldt fra 26 oktober. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Såpass. Synd for dere som blir rammet av det. Tror Chelsea er såpass revansjelystne at de kjører på med samme lag som sist, minus Ivanovic og Torres da så klart. Skjer det, da er United ute. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Selvom det er ligacup, og den cupen vi bryr oss om minst, men vi møter Manu, og jeg vil ikke se to tap på hjemmebanen vår, så håper høvler over dem,. Cech eller Turnbull kanskje.. AZP Luiz Cahill Bertrand, (hørte no rykter at Cole er ute med skade?) Romeu-Mikel Moses Oscar Mata -------Sturridge.. Endret 31. oktober 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hadde vært moro å få se Marin spille også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Tror Mikel og Mata ikke er med til denne kampen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Marin idag burde være en selvfølge. går kampen på sumo? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Marin idag burde være en selvfølge. går kampen på sumo? Marin ja, tror han kommer inn i 2omg hehe, men kampen går ihvertfall på TV2sport og den har jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Chelseas tropp: Cech, Azpilicueta, Ferreira, Cahill, Luiz, Bertrand, Mikel, Romeu, Ramires, Mata, Hazard, Oscar, Moses, Piazon, Marin, Sturridge, Turnbull, Saville, Ake. Uniteds tropp: De Gea, Lindegaard, Johnstone, Wootton, Rafael, Evans, Keane, Buttner, Valencia, Anderson, Nani, Carrick, Cleverley, Fletcher, Powell, Scholes, Cole, Lingard, Vermijl, Tunnicliffe, Hernandez, Welbeck, Macheda. Ikke mange overraskelser her. Synes likevel det hadde vært litt betryggende å ha enten Rooney eller van Persie på benken i tilfelle vi trenger en scoring mot slutten. Man dør vel ikke av å spille 15-20 minutter i en slik kamp? Chelsea f.eks. har med alle de beste tilgjengelige spillerne. Carrick håper jeg ikke er involvert i kveld. Mannen er eneste på laget som har spilt samtlige PL-minutter, så han fortjener å hvile litt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Vi møter Swansea til helgen. Uansett, fotballspillere klarer å restituere seg på så mange dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Tror Chelsea vinner 1-0. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Tror Chelsea vinner 1-0. Feil 3-0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Feil 3-0 Nei, jeg tror at Chelsea vinner 1-0. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Feil 3-0 Nei, jeg tror at Chelsea vinner 1-0. Ok... Endret 31. oktober 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Lindegaard Rafael - Evans - Wooton - Buttner Fletcher - Scholes - Anderson Nani - Hernandez - Welbeck Endret 31. oktober 2012 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Lindegard, Rafael, Keane, Wootton, Buttner, Nani, Fletcher, Anderson, Giggs, Hernandez, Welbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Turnbull, Azpilicueta, Cahill, Luiz, Bertrand, Romeu, Mikel, Moses, Mata, Marin, Piazon Herregud. Kampen avgjort allerede. Mata og co. kommer til å voldta det svake forsvaret vårt. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Haha, litt av en tropp Chelsea stiller med! Nei, jeg gleder meg heller over å få se de unge i aksjon, samme søren om de ryker.. Det er jo alltids kjekt med seier, men denne cupen her er ubetydelig, i mine øyne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Benk: Johnstone, Powell, Macheda, Lingard, Tunnicliffe, Brady, Vermijl. Cech som starter forresten. Jaja. Blir nok tap, men god trening for reservene våre. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 United stiller vel med såpass sterk tropp for å prøve å vinne noe som helst i år. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Der kom det en liten skvett i buksa kloffsk. Så morsom er du faktisk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå