PrettyBoy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Latias: Mikel? Må være den mest oppskrytte spilleren i PL de siste 6-7 årene. Han var ikke god nok til en fast plass hos Lyn engang, og det med god grunn.. Så Vidic er råtten spiller fordi RBK vraket han..? Chemooin boi, grow up.. Litt kildekritikk er vel ikke for mye å forlange? Vidic på prøvespill i United? Chemooin boi, grow up.. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3143175.ece Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er jo akkurat det samme. Uansett, Mikel er en middelmådig spiller. Sikkert veldig grei som stallfyll, men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er jo akkurat det samme. Uansett, Mikel er en middelmådig spiller. Sikkert veldig grei som stallfyll, men ikke noe mer enn det. Din mening ikke sant, min mening er at han har vært en viktig spiller for Chelsea..Noe problemer med det? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Latias: Mikel? Må være den mest oppskrytte spilleren i PL de siste 6-7 årene. Han var ikke god nok til en fast plass hos Lyn engang, og det med god grunn.. Så Vidic er råtten spiller fordi RBK vraket han..? Chemooin boi, grow up.. Litt kildekritikk er vel ikke for mye å forlange? Vidic på prøvespill i United? Chemooin boi, grow up.. http://www.nettavise...icle3143175.ece http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10093239 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Latias: Mikel? Må være den mest oppskrytte spilleren i PL de siste 6-7 årene. Han var ikke god nok til en fast plass hos Lyn engang, og det med god grunn.. Så Vidic er råtten spiller fordi RBK vraket han..? Chemooin boi, grow up.. Litt kildekritikk er vel ikke for mye å forlange? Vidic på prøvespill i United? Chemooin boi, grow up.. http://www.nettavise...icle3143175.ece http://www.vg.no/spo...?artid=10093239 Haha, ok visste ikke dette..My bad..Men uansett Mikel er god, han var tydeligvis god nok for Manu også i 2005.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Latias: Mikel? Må være den mest oppskrytte spilleren i PL de siste 6-7 årene. Han var ikke god nok til en fast plass hos Lyn engang, og det med god grunn.. Så Vidic er råtten spiller fordi RBK vraket han..? Chemooin boi, grow up.. Mikel er en utrolig begrenset spiller. Alt han gjør er å slå støttepasninger. En dårlig versjon av Michael Carrick. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er jo akkurat det samme. Uansett, Mikel er en middelmådig spiller. Sikkert veldig grei som stallfyll, men ikke noe mer enn det. Din mening ikke sant, min mening er at han har vært en viktig spiller for Chelsea..Noe problemer med det? Virker som om det er du som har problemer med min mening. At United ville ha han i 2005, betyr jo ikke at han var god nok. De største klubbene henter inn hundrevis av talenter, og 1 eller 2 slår kanskje igjennom. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er jo akkurat det samme. Uansett, Mikel er en middelmådig spiller. Sikkert veldig grei som stallfyll, men ikke noe mer enn det. Din mening ikke sant, min mening er at han har vært en viktig spiller for Chelsea..Noe problemer med det? Virker som om det er du som har problemer med min mening. At United ville ha han i 2005, betyr jo ikke at han var god nok. De største klubbene henter inn hundrevis av talenter, og 1 eller 2 slår kanskje igjennom. Eeeh nei egentlig ikke, har ingen problemer med din mening Du får si hva du vil om Mikel, men jeg syns han er har vært en viktig brikke i år.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Kan du ikke forklare hva som er så bra med Mikel? Han har 0 mål og 8 assists på 11 820 (!) minutter i PL-karrieren sin. Carrick har 13 mål og 20 assists på 14 151 minutter i nøyaktig samme periode. Og jeg vet at hovedoppgaven til defensive midtbaneankere ikke er å bidra med målpoeng, men jeg har i perioder irritert meg grønn over at Carrick ikke har bidratt nok offensivt. Likevel viser statistikken at han er klart bedre enn Mikel fremover på banen. Sett meg opp i den posisjonen og jeg hadde også greid å slå en feilfri støttepasning til nærmeste ledige medspiller 10m unna meg. Gjør det meg til en god og viktig fotballspiller? Nei. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Kan du ikke forklare hva som er så bra med Mikel? Han har 0 mål og 8 assists på 11 820 (!) minutter i PL-karrieren sin. Carrick har 13 mål og 20 assists på 14 151 minutter i nøyaktig samme periode. Og jeg vet at hovedoppgaven til defensive midtbaneankere ikke er å bidra med målpoeng, men jeg har i perioder irritert meg grønn over at Carrick ikke har bidratt nok offensivt. Likevel viser statistikken at han er klart bedre enn Mikel fremover på banen. Sett meg opp i den posisjonen og jeg hadde også greid å slå en feilfri støttepasning til nærmeste ledige medspiller 10m unna meg. Gjør det meg til en god og viktig fotballspiller? Nei. Jeg driter langt i statistikken til Carrick, jeg syns Mikel er en god spiller og har ikke no behov for å forklare hvorfor til deg..God helg og lykke til md Arsenal kampen,. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Kan du ikke forklare hva som er så bra med Mikel? Han har 0 mål og 8 assists på 11 820 (!) minutter i PL-karrieren sin. Carrick har 13 mål og 20 assists på 14 151 minutter i nøyaktig samme periode. Og jeg vet at hovedoppgaven til defensive midtbaneankere ikke er å bidra med målpoeng, men jeg har i perioder irritert meg grønn over at Carrick ikke har bidratt nok offensivt. Likevel viser statistikken at han er klart bedre enn Mikel fremover på banen. Sett meg opp i den posisjonen og jeg hadde også greid å slå en feilfri støttepasning til nærmeste ledige medspiller 10m unna meg. Gjør det meg til en god og viktig fotballspiller? Nei. Mikel definisjonen på defensiv trygghet. Jeg forlanger ikke at Mikel skal bidra offensivt, det har vi Hazard, Oscar og Mata til. Itillegg til Ramires/Lampard som spiller sammen med Mikel. Mikel slår kanskje mye støttepasninger og gjør det generelt enkelt, men han mister vel sjelden ballen. Han er i tillegg et BEIST når det kommer til fysikken hans. Det å gå i duell med Mikel er ingen enkel jobb. Om du oppsummerer Mikel som en spiller som kun slår 10m pasninger. Og at en hver spiller vil klare det så må jeg bare le. Det er så langt fra virkeligheten. Se på Chelsea med og uten Mikel. Defensivt så merkes det at Mikel er borte. Jeg var skeptisk til Mikel i starten, men hittil i år han har vært utrolig god. Fantastisk spiller og en viktig spiller. Mikel er god nok for førstelaget til Chelsea. Uten tvil! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Mikel er en som gjør "drittjobben", så med mindre noen har en statistikk over hvem som gjør mest drittjobber, tror jeg vi avslutter der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Kan du ikke forklare hva som er så bra med Mikel? Han har 0 mål og 8 assists på 11 820 (!) minutter i PL-karrieren sin. Carrick har 13 mål og 20 assists på 14 151 minutter i nøyaktig samme periode. Og jeg vet at hovedoppgaven til defensive midtbaneankere ikke er å bidra med målpoeng, men jeg har i perioder irritert meg grønn over at Carrick ikke har bidratt nok offensivt. Likevel viser statistikken at han er klart bedre enn Mikel fremover på banen. Sett meg opp i den posisjonen og jeg hadde også greid å slå en feilfri støttepasning til nærmeste ledige medspiller 10m unna meg. Gjør det meg til en god og viktig fotballspiller? Nei. Virkelig? Du vurderer Mikel ut ifra hvor mange mål og assists han har? Kritiser han gjerne for at han ikke bidrar så mye offensivt, men det gjør han ikke til en dårlig spiller da det ikke er hans sitt ansvar. Uten at jeg kjenner til dine ferdigheter så kan jeg sikkert anta at du hadde greid å sende støttepasninger, men du hadde blitt rundspilt av de fleste spillere i PL. For å sette ting litt i perspektiv så startet vi vel uten Mikel mot Shaktar. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Kan du ikke forklare hva som er så bra med Mikel? Han har 0 mål og 8 assists på 11 820 (!) minutter i PL-karrieren sin. Carrick har 13 mål og 20 assists på 14 151 minutter i nøyaktig samme periode. Og jeg vet at hovedoppgaven til defensive midtbaneankere ikke er å bidra med målpoeng, men jeg har i perioder irritert meg grønn over at Carrick ikke har bidratt nok offensivt. Likevel viser statistikken at han er klart bedre enn Mikel fremover på banen. Sett meg opp i den posisjonen og jeg hadde også greid å slå en feilfri støttepasning til nærmeste ledige medspiller 10m unna meg. Gjør det meg til en god og viktig fotballspiller? Nei. Jeg driter langt i statistikken til Carrick, jeg syns Mikel er en god spiller og har ikke no behov for å forklare hvorfor til deg..God helg og lykke til md Arsenal kampen,. Tusen takk. Og grattis til deg med 1p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå