banansplitt™ Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Slutt nå å krangle om hvem som stilte med dårligst lag og hvilket lag som kostet mest etc etc. Ila. 2 bortekamper mot Chelsea på 4 dager stakk United av med 3 (6) viktige poeng i ligaen, Chelsea stakk av med tøffere kampprogram og slitne nøkkelspillere til helgas runde. Premie i posten til begge klubber. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Når sant skal sies så er du den eneste som svarer saklig av dere. Resten kommer med slengbemerkninger og spydigheter. Haha, hvem faen tror du at du er? Når du kommer med latterlige påstander må du tåle å få tyn for det! Du er ikke noe hellig hvis det er det du tror! Du gjør det heller ikke enklere for deg når du bevist velger å ikke svare på oppfølgingsspørsmål for di samme påstandene, da kan du heller starte en egen blogg! Latterlige påstander. Du er bare toppen av kaka som fornekter seg ikke. Vi startet ikke med Oscar, Ramires, Hazard. Cole, Ivanovic, Lampard, Terry og Torres var ikke med i kamptroppen engang. Allikevel startet vi med det beste laget. Logikken? Jo, United sier det så da stemmer det. 2 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Når sant skal sies så er du den eneste som svarer saklig av dere. Resten kommer med slengbemerkninger og spydigheter. Haha, hvem faen tror du at du er? Når du kommer med latterlige påstander må du tåle å få tyn for det! Du er ikke noe hellig hvis det er det du tror! Du gjør det heller ikke enklere for deg når du bevist velger å ikke svare på oppfølgingsspørsmål for di samme påstandene, da kan du heller starte en egen blogg! Latterlige påstander. Du er bare toppen av kaka som fornekter seg ikke. Vi startet ikke med Oscar, Ramires, Hazard. Cole, Ivanovic, Lampard, Terry og Torres var ikke med i kamptroppen engang. Allikevel startet vi med det beste laget. Logikken? Jo, United sier det så da stemmer det. Nei, men Di Matteo tok de med som backup i tilfelle det ville skjære seg, noe det faktisk gjorde da United hadde ledelsen flere ganger. Hadde Ferguson hatt med Rio, Evans, Cleverley, Valencia, Rooney, RVP etc. som backup så hadde nok Chelsea fått det tøffere. Men men han valgte jo å spare de til viktigere kamper Endret 2. november 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Kjære Emils, med untak av Oscar, Ramires og Hazard so starta Chelsea med det beste tilgjengeleg lagt som Chelsea har. Og i den sammenhengen vi snakker om her så er det nettop det vi snakker om. Det beste TILGJENGELEG laget. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Vi har bred stall, spillere som tåler og spille. Om du er interessert så var gjennomsnitt alderen til kamptroppen vår mindre enn deres. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Vi har bred stall, spillere som tåler og spille. Om du er interessert så var gjennomsnitt alderen til kamptroppen vår mindre enn deres. Chelsea har da et reservelag? Hadde Torres vært tilgjengelig hadde han starta på topp det er jeg overbevist om. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Latterlige påstander. Du er bare toppen av kaka som fornekter seg ikke. Vi startet ikke med Oscar, Ramires, Hazard. Cole, Ivanovic, Lampard, Terry og Torres var ikke med i kamptroppen engang. Allikevel startet vi med det beste laget. Logikken? Jo, United sier det så da stemmer det. Ventet du nesten 3 dager på å svare meg,så var alt dette du hadde å komme med? Triste greier. Hvorfor er jeg toppen av kaka? Di siste 2 kampene har jeg kommet med et direkte spørsmål til deg og dine påstander 3 ganger, ingen av dem har fått noen respons. Enten så fatter du ikke hvordan quote-varslingen fungerer (lite sannsynlig) eller så overser du dem... Så kan du spør deg selv hva som er "toppen av kaka". Og det faktum at du ikke greier se at chelsea stilte med en, i bredden, mye bedre tropp snakker volumer om deg og din "fotballforståelse". Ja, terry, ivanovic og torres var ute, i gjengjeld manglet rooney, rvp, rio, vidic, scholes, young, valencia, evra, (carrick??) hos oss. Det har ingenting med at "vi sier det", det er rett og slett fuckings fakta på bordet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Kommer ingen vei med å skrive opp det samme gang på gang. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hahaha hva er det som skjer her? Ja vi stilte med en bedre tropp, fordi vi har bedre spillere hehe..(slapp av, min mening bare) Hadde jo spillere som Cesar-RUSTEN-Sturridge, Moses, Piazon, Romeu ute på banen dette er reservespillerene våres.. Og samma F"#"#¤ kampen er spilt, vi vant,.ferdig med det.. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Di Matteo har innsett at han ikke kommer til å vinne mye i år, og dermed er det ikke rart at han satser på denne cupen. Laget hans har overprestert til de grader i ligaen, men likevel er de kun poenget foran Manchester-lagene som har hatt en svak start spillemessig. I Champions League må de sannsynligvis ta poeng i alle tre kampene for å komme seg videre, og må nok toppe laget i samtlige kamper. United trenger bare én seier, og kan egentlig kjøre på med unggutter slik det ble gjort på onsdagen. Selv ikke i ligacupen har Hazard, Mata og co. fått hvile. I desember skal de gutta til Japan for å spille i klubb-VM. Stakkars gutter, de er ikke maskiner heller som kan spille 3x90 min på åtte dager flere måneder i strekk. De har en ok midtbane, men hvor mange spisser var det de hadde? To? Med mindre de forsterker stort i januar, så er de hekta av i gullkampen allerede når overgangsvinduet stenger. Det er City jeg frykter. De er ute av ligacupen, de er mest sannsynlig ute av CL. Bredden på stallen deres er det kun United som kan matche. Om de kun har PL og FA-cupen å fokusere på når vi runder nyttår, da ser jeg på dem som soleklare favoritter til å forsvare gullet. Både City og United kommer til å ende opp minst 10p foran Chelsea ved sesongslutt. 8 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Oppsummering: LOL Overprestert? Saklig. Du mener laget som har fått dommerhjelp i 2 kamper har underprestert. Logisk! Itillegg havner dere i CL enkleste gruppe nok en gang, allikevel. Dere klarer faktisk å gjøre det spennende selv om dere spiller med RvP og Rooney. Way to go. Klubb VM er neppe noe som blir prioritert høyt. Så tror ungguttene vil få spille mer der. OK midtbane presterer du å si? Høy så tidlig på en fredag? Jeg frykter også City. 3 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Du sier noe der Latias, han pusher spillerene veldig ved å kjøre de i hver kamp uten hvile. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Syns du Hazard-Oscar-Mata-Mikel-Lamps-Ramires er OK midtbane? Geezzuuzz.. Hadde ikke det vært for Crapenburg dommern, så hadde vi nok vunnet den kampen, og hatt enda større gap til dere. Men uansett kampen er spilt, dømt ferdig..Lets move on.. Men ja, både City og United har flere spisser å velge mellom.. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Du sier noe der Latias, han pusher spillerene veldig ved å kjøre de i hver kamp uten hvile. Altså spillerne og trenerstaben snakker jo sammen om hvordan de føler seg osv..... RDM slenger ikke på slitne spillere i kampen.. Men jeg kan vedde her og nå 1000kr, at Chelsa kommer til å komme lengre i CL enn Manu .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg ville ha tatt imot det veddemålet da regjerende CL-mesterne gjør det historisk dårlig neste Cl-turnering. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Syns du Hazard-Oscar-Mata-Mikel-Lamps-Ramires er OK midtbane? Geezzuuzz.. Hadde ikke det vært for Crapenburg dommern, så hadde vi nok vunnet den kampen, og hatt enda større gap til dere. Men uansett kampen er spilt, dømt ferdig..Lets move on.. Men ja, både City og United har flere spisser å velge mellom.. Nå er jeg usikker på om du biter lett på for så og prøve å folk til å bite på det du sa, men what the hell: Så hadde dere nok vunnet kampen? What. Dere var griseheldige at Torres ikke ble utvist på 0-2, og da er kampen så godt som kjørt for deres del. Og når Ivanovic blir utvist på 2-2 så er det også en lang vei til å vinne kampen for Chelseas del. Er jo bare helt på trynet å påstå at Chelsea hadde vunnet kampen da det helt klart var fordel United. Hadde ikke Chicha fått offside-målet hadde de fortsatt å male på. Du sier noe der Latias, han pusher spillerene veldig ved å kjøre de i hver kamp uten hvile. Altså spillerne og trenerstaben snakker jo sammen om hvordan de føler seg osv..... RDM slenger ikke på slitne spillere i kampen.. Men jeg kan vedde her og nå 1000kr, at Chelsa kommer til å komme lengre i CL enn Manu .. Spillerne er ikke kjent for å være de skarpeste heller. Lurer på hvor mange spillere som har sagt de er fit når de vett selv at småskaden de har slitt litt med ligger å lurer? De er toppidrettsutøvere, og på mange av disse er vinnerinnstinktet så stort at de vil spille uansett. Nå er nok ikke spillerne utslitt enda, men om de fortsetter å blir kjørt i alle kamper så vil det komme kamper der de beste rett og slett er veldig tunge i beina. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Overprestert? Saklig. Du mener laget som har fått dommerhjelp i 2 kamper har underprestert. Logisk! Itillegg havner dere i CL enkleste gruppe nok en gang, allikevel. Dere klarer faktisk å gjøre det spennende selv om dere spiller med RvP og Rooney. Way to go. Klubb VM er neppe noe som blir prioritert høyt. Så tror ungguttene vil få spille mer der. OK midtbane presterer du å si? Høy så tidlig på en fredag? Jeg frykter også City. Ja, overprestert. Dette skjer hver eneste sesong. Chelsea får et lett kampprogram på begynnelsen og starter sesongen på en forrykende måte. Når de tøffe kampene etter hvert kommer, det er først da vi får se det virkelige Chelsea. Dommerhjelp i to kamper? Herre min hatt. Hvis du kaller et karatespark, felling som bakerste mann og hands i feltet for dommerhjelp, da vil jeg virkelig anbefale denne boka til jul. Og å si at United alltid får en enkel trekning, det må være det mest teite og oppbrukte argumentet (i tillegg til dommerhjelp, korrupt, filming, kjøpt av FA, Fergietime, flaks og gud veit hva) jeg har hørt på mine fire år her inne. Det finnes ingen lett gruppe i CL. Det er kun de beste lagene fra ulike nasjoner som får delta. Ingen kamper er noen walk in the park, uansett om man møter Braga eller Nordsjælland. Er det noen som har flaks i år, så er det Chelsea. Hadde man fulgt reglene om at kun de fire beste i hvert land får vært med, ja da hadde Chelsea råtnet i Europa League. Ja, en ok midtbane. Misunner dere Hazard, men that's it. Hadde lett byttet ham med Kagawa. Mata er god. Lampard? Han er som Giggs, nemlig ferdig på dette nivået. Mikel? Må være den mest oppskrytte spilleren i PL de siste 6-7 årene. Han var ikke god nok til en fast plass hos Lyn engang, og det med god grunn. Oscar, Ramires, Moses? Foretrekker heller Cleverley, Scholes og Anderson. En liten skade på Hazard eller Mata, og dere er virkelig ille ute. Spissene deres er søppel. £50m for Torres? Tidenes bomkjøp. Han er en fantastisk fotballspiller på sitt beste, men denne overgangen har ødelagt ham psykisk og mentalt. Skulle aldri ha forlatt Anfield. Sturridge hadde til og med slitt med å få plass på reservelaget vårt. Du har ingen grunn til å frykte City. Lagene Chelsea må frykte er Arsenal og Spurs. Det er nok de tre som kommer til å kjempe om 3. plassen. Tror også at Liverpool kommer til å være med der, men da trenger de en brukbar spiss i januar. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Det gleder meg å se slik bitterhet også. Godt å kunne le litt av dere. Hadde dere vunnet hadde dette vært på høyde med cl. Uansett, hvor er Terry, Lampard, Tornes og Ivan? Jeg bare spør når du sier vi stiller med toppet lag. Deilig at det arrogante laget deres fikk en smell. Håper Arsenal graver dere ned. Når sant skal sies så er du den eneste som svarer saklig av dere. Resten kommer med slengbemerkninger og spydigheter. Oppsummering: LOL Overprestert? Saklig. Du mener laget som har fått dommerhjelp i 2 kamper har underprestert. Logisk! Itillegg havner dere i CL enkleste gruppe nok en gang, allikevel. Dere klarer faktisk å gjøre det spennende selv om dere spiller med RvP og Rooney. Way to go. Klubb VM er neppe noe som blir prioritert høyt. Så tror ungguttene vil få spille mer der. OK midtbane presterer du å si? Høy så tidlig på en fredag? Godt du melder deg på i gjengen da. Men nå skal det sies at dobbeltmoral er dobbelt så bra som ingen moral, eller? Endret 2. november 2012 av IcedInsanity 2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Latias: Mikel? Må være den mest oppskrytte spilleren i PL de siste 6-7 årene. Han var ikke god nok til en fast plass hos Lyn engang, og det med god grunn.. Så Vidic er råtten spiller fordi RBK vraket han..? Chemooin boi, grow up.. Edit: Jeg gidder ikke å diskutere, mine spillere er bedre dine bla bla.. Du har dine favoritter, jeg har mine, ferdig med det.. Og ja, jeg er enig vi har dårlig dekning på spissplassen hvis Torres blir skadet, men, vi har spillere som kan skåre uansett hvor de spiller på banen..yeaaah buddy.. Endret 2. november 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Latias: Mikel? Må være den mest oppskrytte spilleren i PL de siste 6-7 årene. Han var ikke god nok til en fast plass hos Lyn engang, og det med god grunn.. Så Vidic er råtten spiller fordi RBK vraket han..? Chemooin boi, grow up.. Litt kildekritikk er vel ikke for mye å forlange? Vidic på prøvespill i United? Chemooin boi, grow up.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå