Snurreleif Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Røyke fredspipe! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ordet ''bitter'' burde blitt bannlyst på dette forumet. evt kunne man arrangert kurs i bruken av ordet? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Anderson - Tunnicliffe var ikke et klokt bytte av United, nærmest litt arrogant med tanke på presset Chelsea viste frem i andre omgang. Fornøyd med å slå United i dag, selv om det bare er ligacup så smaker det godt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 For en gjeng. For noen spillere. For en innsats. For en kamp. Det gleder meg å se at reservene våre er på høyde med stjernegalleriet til Chelsea. Vi er muligens ute av cupen, men vi har en lys fremtid i vente. United we stand! Det gleder meg å se slik bitterhet også. Godt å kunne le litt av dere. Hadde dere vunnet hadde dette vært på høyde med cl. Uansett, hvor er Terry, Lampard, Tornes og Ivan? Jeg bare spør når du sier vi stiller med toppet lag. Deilig at det arrogante laget deres fikk en smell. Håper Arsenal graver dere ned. Haha, wtf? Jeg leser mye dumt her inne, men dette tok faktisk kaka. Dere stilte med det beste laget dere hadde tilgjengelig. Lampard og Cole var skadet. Terry, Torres og Ivanovic var suspendert. Igjen, det beste laget dere hadde tilgjengelig. Hvor var våre beste? De Gea, Rio, Evans, Evra, Valencia, Carrick, Scholes, Cleverley, Young, Rooney, van Persie ligger sikkert alle i sengene sine og gleder seg til å møte Arsenal. Takk for praten, var to underholdende og gode kamper. Sees på Old Trafford til våren. 6 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ordet ''bitter'' burde blitt bannlyst på dette forumet. Hei, drit i å vere så bitter da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Er så lavmål. En begynner faktisk å lure på hvordan 3 åringer har lært seg å bruke pc og poste så aktiv på ett forum. Snakker om å vinne med stil, men meldingene som kommer fra den seirende parten er jo faen mer underholdende enn selve kampen...selv om eg ikke fikk sett den.. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 For en gjeng. For noen spillere. For en innsats. For en kamp. Det gleder meg å se at reservene våre er på høyde med stjernegalleriet til Chelsea. Vi er muligens ute av cupen, men vi har en lys fremtid i vente. United we stand! Det gleder meg å se slik bitterhet også. Godt å kunne le litt av dere. Hadde dere vunnet hadde dette vært på høyde med cl. Uansett, hvor er Terry, Lampard, Tornes og Ivan? Jeg bare spør når du sier vi stiller med toppet lag. Deilig at det arrogante laget deres fikk en smell. Håper Arsenal graver dere ned. Haha, wtf? Jeg leser mye dumt her inne, men dette tok faktisk kaka. Dere stilte med det beste laget dere hadde tilgjengelig. Lampard og Cole var skadet. Terry, Torres og Ivanovic var suspendert. Igjen, det beste laget dere hadde tilgjengelig. Hvor var våre beste? De Gea, Rio, Evans, Evra, Valencia, Carrick, Scholes, Cleverley, Young, Rooney, van Persie ligger sikkert alle i sengene sine og gleder seg til å møte Arsenal. Takk for praten, var to underholdende og gode kamper. Sees på Old Trafford til våren. Vel, nå synes jeg faktisk ikke at det jeg skriver er så feil. Jeg sier at dere bedømmer viktigheten av kampen etter den faktisk er spilt. Hadde dere vunnet i dag? Gud bedre for en stemning vi ville fått her inne. Det ville bare ballet på seg med latterlige gledesmil og uttalelser fra din gruppe. Greit nok at vi bruker de vi har tilgjengelig, men vi starter ikke med de. Det å spare Oscar og Hazard er forskjell til de grader. Mtp forsvarspill vi har om dagen. Luiz er katastrofe. Jeg synes den "startet med toppet lag" kommentaren din var litt latterlig. Om vi bruker våre beste spillere som er tilgjengelig, er ikke det våre beste spillere totalt. Så stor forskjell her. Når sant skal sies så er du den eneste som svarer saklig av dere. Resten kommer med slengbemerkninger og spydigheter. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Voldsomt så positive dere er... Vi scorer to mål på tabber man gjerne helst forbinder med knøttefotball. Vi lager i tillegg to fullstendig unødvendige straffer. Hadde Limbeck vært her hadde han vrengt seg i smerte over forsvarsspillet vårt, og jeg kan ikke pårope meg å være særlig overbegeistret selv heller. "Overrasket" over Powell, men jeg vet jo at han kan utrolig mye for alderen og burde slippe til med jevnere mellomrom, gjerne nå som Kagawa er skadet. Ellers viser Anderson at han er en klassespiller i kamper av mindre betydning, men det vet vi jo fra før av. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Når sant skal sies så er du den eneste som svarer saklig av dere. Resten kommer med slengbemerkninger og spydigheter. Haha, hvem faen tror du at du er? Når du kommer med latterlige påstander må du tåle å få tyn for det! Du er ikke noe hellig hvis det er det du tror! Du gjør det heller ikke enklere for deg når du bevist velger å ikke svare på oppfølgingsspørsmål for di samme påstandene, da kan du heller starte en egen blogg! 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Emils er forfatteren av Ro Ro til Fiskeskjær corey. Likte spesielt den med tornes, terry og Ivanovic. Som var suspendert. Høydare i går kveld. 4 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Ser at noen av dere sier at dere hadde mange unggutter: Hazard 21år, og som har spilt for Chelsea i 4mnd, samme med Oscar også 21år og spilt for Chelsea i 4 mnd.. Moses som også er 21 år.. Cesar Azp er 23, kom også til Chelsea i år, Mata 24 år.. Bertrand 23 år. Romeu 21 år.. Sturridge 23år.. Piazon 18år.. Så vi stilte med et ganske ungt lag mao, så jeg synes vi har en ganske lys framtid Endret 1. november 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Men flesteparten av deres spillere er spillere som har rikelig med førstelagserfaring. United unge har ikke det pdd. Hazard f.eks har jo herjet i fransk toppserie før han kom til Chelsea. Så synes de uerfarne våre(hvis det blir lettere å forstå) gjorde det ganske bra mot Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) . Endret 1. november 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Men flesteparten av deres spillere er spillere som har rikelig med førstelagserfaring. United unge har ikke det pdd. Hazard f.eks har jo herjet i fransk toppserie før han kom til Chelsea. Så synes de uerfarne våre(hvis det blir lettere å forstå) gjorde det ganske bra mot Chelsea. Så ungutta til Chelsea er bedre..Ok da forstår jeg hehe.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ja, de ungutta dere har på førstelaget er bedre enn de vi har på reservelaget. Det skulle vel bare mangle ? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ja de er bedre, det var jo det jeg sa, ungutta til Chelsea er bedre enn Manu sine Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Verdi på lagene som avsluttet kampen. United - 31,5£ Chelsea: Hazard - 32£ Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Spiller ingen rolle, nå snakka vi om hvor gode ungutta var.. Men uansett om et par år så er Hazard verdt det dobble Endret 1. november 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hazzard har potensiale til å bli verdas beste. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Så førstelaget til Chelsea er bedre enn reservene til United..Ok da forstår jeg hehe.. Ungguttene Chelsea stilte med er etablerte førstelagsspillere allerede. United kunne stilt med bl.a. Jones og Smalling istedenfor sjette- og sjuendevalget (i beste fall) på stopperplass om de hadde vært tilgjengelige. Istedenfor valgte Sir Alex å gjøre det "alle" managere i toppklubber gjør - han stilte med et reservepreget lag for å gi spillere som vanligvis ikke ville fått mye spilletid verdifull førstelagserfaring. Roberto di Matteo var den PL-manageren som satte innpå flest førstelagsspillere i går. For all del, Chelsea var bedre, men det skulle også bare mangle når de hadde angrepsspillere verdt over £100 millioner på banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå