Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United (Capital One Cup)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Såg det ikke før side 11. Så for meg var det veldig nyttig.

Er hvertfall ikke opp til deg å avgjøre det ;)

Neinei, eneste jeg kan avgjøre er min egen deltakelse i slike tråder, og tro meg, den blir vurdert :w00t:

Lenke til kommentar

Hadde United vunnet ekstraomgangene eller en eventuell straffekonk ville denne kampen vært perfekt. Chelsea ble desperate og så seg nødt til å gi flere viktige spillere unødvendige minutter på banen, og det er under tre dager til Chelsea skal til Liberty Stadium og spille mot Swansealona.

Forøvrig greit å ryke ut av ligacupen, spesielt når man møter et av balløyas beste lag. Bedre enn f.eks. Crystal Palace osv.

Lenke til kommentar

Såg det ikke før side 11. Så for meg var det veldig nyttig.

Er hvertfall ikke opp til deg å avgjøre det ;)

Neinei, eneste jeg kan avgjøre er min egen deltakelse i slike tråder, og tro meg, den blir vurdert :w00t:

Vil anbefale å vurdere den enda sterkere!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt utrolig at Chelsea bare har scoret fire på dette drittforsvaret.

For en gjeng. For noen spillere. For en innsats. For en kamp. Det gleder meg å se at reservene våre er på høyde med stjernegalleriet til Chelsea. Vi er muligens ute av cupen, men vi har en lys fremtid i vente. United we stand!

Fra midtbanen og opp da?

Lenke til kommentar

For en gjeng. For noen spillere. For en innsats. For en kamp. Det gleder meg å se at reservene våre er på høyde med stjernegalleriet til Chelsea. Vi er muligens ute av cupen, men vi har en lys fremtid i vente. United we stand!

Det gleder meg å se slik bitterhet også. Godt å kunne le litt av dere. Hadde dere vunnet hadde dette vært på høyde med cl. Uansett, hvor er Terry, Lampard, Tornes og Ivan? Jeg bare spør når du sier vi stiller med toppet lag. Deilig at det arrogante laget deres fikk en smell. Håper Arsenal graver dere ned.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det gleder meg å se slik bitterhet også. Godt å kunne le litt av dere. Hadde dere vunnet hadde dette vært på høyde med cl. Uansett, hvor er Terry, Lampard, Tornes og Ivan? Jeg bare spør når du sier vi stiller med toppet lag. Deilig at det arrogante laget deres fikk en smell. Håper Arsenal graver dere ned.

HA HA HA HA!

Lenke til kommentar

Hjelpe meg. Fighting bitterness with bitterness?

Hva har du å være så sur og grinete for? Chelsea slo jo nettopp det arrogante laget!

Og hvor er innlegget til Latias bittert?

Lenke til kommentar

Fra midtbanen og opp da?

Nei, hele laget. Forsvaret vårt var ganske urutinert, og det var nok det som til slutt kostet oss seieren. Men de ga alt, og det er det som teller. Wootton, Keane og co. trengte denne erfaringen. Forhåpentligvis vil de lære av denne opplevelsen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Morsomt å se United gjengen prøve å skjule sin bitterhet med å være "stolte" over unggutta. Hehe.

Må også gi ros til United som sliter Chelsea med i ekstraomganger og i tillegg taper selv. Kan ikke be om mer. Tommel opp.

Lenke til kommentar

Bitterhet. Dere virker jo bitre som føler en slik trang til å kommentere slikt. Vi er bare glade for at B-laget vårt kunne utrette slik en morsom fotballkamp mot et antatt bedre lag.

Vi er fornøyde med kampen utifra hva vi kunne forvente, om dere så kampen og lagoppstillingene så forstår dere nok hvorfor.

Lenke til kommentar

Fikk ikke sett kampen. Kanskje like greit. Gratulerer til de som måtte ønske en gratulasjon :)

Morsomt å se United gjengen prøve å skjule sin bitterhet med å være "stolte" over unggutta. Hehe.

Må også gi ros til United som sliter Chelsea med i ekstraomganger og i tillegg taper selv. Kan ikke be om mer. Tommel opp.

Ja eg er så JÆVLIG bitter. Er faen ikke rart at det blir krangling når noen ikke klarer å ta en gratulasjon for hva det er og tror ting blir sagt fordi en er bitter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...