Patrick123 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Var det bare jeg som syntes det virket som om han tok 3-4 normale steg før han endelig gikk ned? Uansett er det rart han ikke ga rødt. Endret 31. oktober 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 And that's how you dive... Ehhhh? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Helt utrolig at Chelsea bare har scoret fire på dette drittforsvaret. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 And that's how you dive... Ehhhh? Noen ser det de vil se? Man kan si mye om Sturridge, men det der var virkelig ikke en dive. Burde vært soleklart rødt kort til Keane. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Helt utrolig at Chelsea bare har scoret fire på dette drittforsvaret. kan ikke du ta å roe deg litt ned nå a? Du provoserer meg, og mest sannsynlig svært mange andre i denne tråden. Jeg vil fokusere på kampen, ikke på deg. Takk Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvordan i helvete kan det der ikke være rødt??? Si det, akkurat samme som Ivanovic. Nei det var det ikke. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 For noen danse-moves... Litt off topic, men noe alle her kan glede seg over: Liverpool og Tottenham er ute Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ronaldo Luiz? Tja, Roberto Luiz? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvordan i helvete kan det der ikke være rødt??? Si det, akkurat samme som Ivanovic. Nei det var det ikke. Nei, dette var en mer åpenbar målsjanse... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg vil fokusere på kampen, ikke på deg. Takk Kampen foregår på Stamford Bridge, ikke på diskusjon.no. Bare sånn fyi. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvordan i helvete kan det der ikke være rødt??? Si det, akkurat samme som Ivanovic. Nei det var det ikke. Nei, dette var en mer åpenbar målsjanse... Absolutt ikke. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 En høyreback på venstreback, en midtbanespiller som har vært ute i over et år med virus på høyreback og to purunge reserver som midtstoppere mot Hazard, Mata, Oscar, Moses, Sturridge, Ramires og resten. Stolt av gutta våre uansett hva som skjer. At vi holder det til ekstraomganger er egentlig utrolig i seg selv. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 And that's how you dive... Ehhhh? Noen ser det de vil se? Man kan si mye om Sturridge, men det der var virkelig ikke en dive. Burde vært soleklart rødt kort til Keane. Det er mogleg eg ser feil. Det er klart frispark først når Keane held han, men han slepp vel Sturridge lenge før han detter? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvordan i helvete kan det der ikke være rødt??? Si det, akkurat samme som Ivanovic. Nei det var det ikke. Nei, dette var en mer åpenbar målsjanse... Nja ikke enig der, men Keane er langt mer kynisk i måten å hindre Sturridge å nå den ballen på. Først holder han igjen Sturridge før han glipper taket og kaster seg etter beina hans istedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Absolutt ikke. Men det var det når Ivanovic ble utvist, på enda mer ugunstig plassering? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 And that's how you dive... Ehhhh? Noen ser det de vil se? Man kan si mye om Sturridge, men det der var virkelig ikke en dive. Burde vært soleklart rødt kort til Keane. Det er mogleg eg ser feil. Det er klart frispark først når Keane held han, men han slepp vel Sturridge lenge før han detter? Han slipper/glipper Sturridge som kommer i ekstrem ubalanse før han selv kaster seg etter Sturrige og er litt i kontakt med beina hans også. Meget meget kynisk felling av Keane og absolutt ingen dive av Sturridge.. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Skjønner ikke at fergurson ikke har byttet ut dommern ennå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå