Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United (Capital One Cup)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som bryr seg? Er ikke det en litt drøy påstand? Har muligens lavest prioritet blant topplagene, men det er jo likevel kjekt å ta seg en tur til Wembley i ny og ne.

Håper på:

Lindegaard

Rafael - Evans - Wooton - Buttner

Scholes - Fletcher - Anderson

Nani - Hernandez - Welbeck

RvP/Rooney/Valencia på benken hadde vært kjekt.

Lenke til kommentar

Sånn bortsett fra Scholes så er jo det et relativt ungt mannskap. Har lyst til å se både Powell og King, men ryktene sier at begge måtte ut med skade for U21-laget. Bare to av de jeg har listet opp startet i dag, så det er ikke akkurat sånn at jeg er villig til å ofre alt her. Må ha kampen mot Arsenal og alle de påfølgende bortekampene i bakhodet.

Lenke til kommentar

Men av de du ramser opp så er det Wooton jeg enda ikke har sett. LC blir ofte brukt av mange til å prøve ut mindre spillende PL spillere. Nani, Scholes og gutta er jo erfarne gutter. Jeg skulle håpe at vi f.eks. kunne prøve Ake i forsvaret, men tviler på at RdM lar såpass uerfarne gutter komme til. Selv om det hadde vært gøy om vi kunne prøve oss frem. Marin er jeg veldig spent på. Nærmest 100 % sikker på at han spiller.

Piazon er også ren klasse. Må starte. Azpilicueta fikk dere ikke sett mye til i dag. Men han er langt bedre enn hva han utga seg for å være.

Lenke til kommentar

Vi stilte vel med backrekka Vermijl, Keane, Wootton og Buttner mot Newcastle. Gikk greit nok den gangen, men det blir etter min mening litt tynt for dette oppgjøret. Manageren må sende ut et lag han tror kan vinne kampen, ikke bare kaste unggutter i ilden uten mål og mening. Og som du sier, LC er en grei arena for å teste ut spillere som ikke får tilliten i PL. Wootton og Fletcher står uten PL-minutter, Anderson og Hernandez har spilt drøye 100 minutter hver, mens Buttner kun har én PL-kamp på CV'en. Nani må også få spille litt hvis han skal bevise at han har noe på Old Trafford å gjøre. Det er så klart fristende å sende ut en rekke tenåringer, men det er også viktig at de som ellers holder benken varm får prøvd seg her.

Lenke til kommentar

Det er jeg enig i, men jeg tenker på at dere har kamp mot Arsenal til helgen. Ville ikke det mest optimale være å stille med mest reservepreget lag? Jeg vet ikke hvordan dere vil stille til helgen, men sånn som Rafael og Evans er spillere som fort starter det oppgjøret!

Lenke til kommentar

Joda. Ideelt sett har jeg lyst til å spare både Rafael og Evans, men har satt dem opp i mangel på bedre alternativer. Ryktene tilsier at Smalling er skadefri igjen, så det er bare bra om vi får presset ham inn i startoppstillingen. Stiller nok med nærmest likt mannskap mot Arsenal, forhåpentligvis uten Young. Carrick, Evra, Rafael og van Persie har spilt bortimot alt i både PL og CL, så det beste er nok om disse er lite involvert her.

Ellers vil jeg bare benytte anledningen og si at fotballspillere er noen overbetalte drittunger, og at det ikke bør være et problem å spille først onsdag og så lørdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...