Jaybird Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hei! Har en Ford Mondeo 2001-modell. Har fjernstyrt sentrallås på denne bilen, men når jeg låser opp / låser bilen ved hjelp av fjernstyrt sentrallås blinker ikke blinklysene. Hva kan være feil? Et rele? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Fungerer blinklysene dine når du bruker dem vanlig i trafikken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Er denne fjernstyringen original etter ettermontert? Har det vært slik hele tiden, eller har de blinket tidligere? Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Det er orginal-montert på Mondeo, i allefall Mk2. Om denne er en Mk2 eller Mk3 er usikkert i og med at den er en 2001-modell og derfor ligger akkurat i generasjonsbyttet. Jeg tror uansett at Mk3 har akkurat samme system. Endret 29. oktober 2012 av LiamH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kan dette kodes til og fra? I andre land (utenfor EU?) har biler ofte "chirp" (lydsignal) i tillegg til blinklys. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Hvordan de har valgt å koble det opp vet jeg ikke. Har aldri sett koblingsskjemaet for dette. Endret 29. oktober 2012 av LiamH Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Er det en Mk3 du har? I såfall, prøv å trykk på låseknappen 2 ganger. Gang nr. 1 låser bilen, gang nr. 2 aktiverer dobbeltlåsingen som kobler ut innvendig dørlåsbetjening og bilen kvitterer med blink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå