Radar Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Heisann! Jeg har lenge hatt lyst til å lage spillvideoer og nå har jeg endelig fått fingeren ut og startet med en let'splayserie av Deadlight. Del 4 blir lastet opp i dette øyeblikk. Jeg ser det er mange her som har sin egen kanal og som trenger starthjelp. Hva om vi hjelper hverandre litt folkens? You scratch my back, I scratch yours? Dvs like hverandres videoer feks.. Hvis du er interessert i noe sånt må du gjerne legge en kommentar her! Uansett tar jeg gjerne imot all mulig konstruktiv kritikk hva gjelder videoene og kanalen min. Så rop ut! http://www.youtube.com/user/RadarOfFdd Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Bra videoer, du virker faktisk en smule professjonell alt! Jeg blir gjerne med på en sånn youtube-sirkel, selvom jeg lager musikk så funker nok det. Hva med at vi subber hverandre og avlegger en pakt om å se alle nye videoer og helst like dem også? Heter Nachoswolf på Youtube btw. Lenke til kommentar
Radar Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Haha! Tusen takk ^^ Anse forresten pakten som godtatt! Jeg sjekker ut videoene dine nå Endret 28. oktober 2012 av Radar Lenke til kommentar
Radar Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Har lastet opp et par episoder av Natural Selection 2. Kult om noen sjekker det ut og kommer med tilbakemeldinger. Det hadde jeg satt stor pris på Lenke til kommentar
Radar Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Vet ikke om det er stuerent å poste alle nye ting her, men var visst fortsatt øverst i bidragsforumet, så da bare går jeg for det En liten teaser for hva som kan komme. Jeg heter Nukieduke i Minecraft, så jeg tenkte å spille litt på det Lenke til kommentar
Radar Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Hej allihopa! Deadlight-gjennomspillingen er nå ferdig og det ble 10episoder totalt. Antakelig er de første litt kjipe sånn kommentatormessig, men tror det utvikler seg i positiv retning etterhvert. Det er hvertfall mitt eget inntrykk. Koselig om dere gir noe konstruktiv kritikk angående dette Syns forresten historien i dette spillet var ganske kul! Randal Wayne sin psyke som faller fra hverandre osv. Spillet anbefales Link til Let's Play Deadlight: http://alturl.com/ty7qz Lenke til kommentar
Radar Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Her er jeg igjen. Vet ikke om det er lurere å lage en ny tråd, men jeg velger foreløpig å fortsette her Kritikk osv er mer enn velkommen (= Ny let's play på gang! Far Cry 3: Blood Dragon. http://www.youtube.com/watch?v=V_4hNKs7pFc&list=PL7IC6CRe7ugCWQ1Tf-sbFNBj3chRFUZ3u&index=1 Endret 7. mai 2013 av Radar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå