AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 For noen av dere så kan dette her høres rart ut, men jeg føler ikke noe spesielt når jeg kliner med folk, får ikke noe kick ut av gjøre det. Det er rett ut....direkte kjedelig! Nå har jeg ikke klinet med så mange, kanskje rundt ti stykker, uansett det å kline for meg er skikkelig uengasjerende. Jeg får på måte ikke det kicket så mange andre får. Jeg føler meg mer levende når jeg spiller fotball, når jeg er på dataen å gamer, men jeg har aldri følt meg mer i live enn den gang jeg og en venn havnet i en ufrivillig slåsskamp med tre bråkmakere og gikk "seirende" ut av det. Jeg er ingen fan av vold, og jeg synes det er ynkelig å benytte seg av vold, men jeg har aldri følt meg mer i live enn i den slåsskampen. Poenget mitt er at klining gir meg ingenting av glede eller spenning eller noenting, jeg har flere ganger stoppet midt oppi akten med pene jenter og ristet på hode, og dratt til fotballbanen istedet midt på natta, Hahaha da er spørsmålet kliner jeg på en feil måte? Er det flere som opplever det samme? Eller tror dere det er noe annet? Uansett fra mitt ståsted så føler jeg meg som en helt normal tenåring, som bare ikke synes klining er så gøy. Anonym poster: 303dd5fd7bfe481444460661b5d4c75f Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Det virker veldig normalt. Har møtt maaange som har sagt akkurat det samme, til de klinte med meg, that is.. Men nå er jeg sinnsykt flink da. 7 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Klining er jo kjedelig, men det er nå fotball også. Endret 28. oktober 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Klining er jo kjedelig, men det er nå fotball også. Da kliner du feil.. eller kliner med noen som kliner feil 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 ...men du er enig i fotballen, eller spiller jeg fotball med noen som spiller feil også? Mulig det er jeg som kliner feil, for jeg har klint med så mange at sannsynligheten at alle de gjorde feil er liten. Jeg får vel bare vise tråden til damen og høre om vi kan øve oss i kveld. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg driter langt i fotball, derfor nevnte jeg det ikke. Men klining.. det kan jeg. Slapp av, ha det moro, la leppene forme seg til personen du kysser og kos deg. Bruk litt tunge, ikke for mye, og øving gjør faktisk mester. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Det er ikke bare det at du ikke tenner på personen da? Kanskje feil kjønn for deg? Eller er det slik å forstå at du kan kjenne deg forelsket og/eller føler noe helt spesielt for en type kjønn, men ikke får noe ut av klining? Hvis nei, så tror jeg ikke nødvendigvis problemet her er selve klininga. Så, om du har sterke følelser for de du kliner så vil også verdien og gleden ved det å kline øke tilsvarende. Å kline med randoms på fylla etc. er ikke nødvendigvis særlig digg. Men det kan jo hende du tenner på det andre kjønn også da. Endret 28. oktober 2012 av Andrull Lenke til kommentar
Goodreaper Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Godt mulig at har rett i det du sier først, Andrull. Det med at det kanskje er feil kjønn for meg, tanken har streifet meg, men kom frem til at det er jentene som er greia mi. En annen ting som kanskje er verdt å nevne er at jeg ikke har vært forelsket i noen siden ungdomsskolen, og det er noe som det ikke er vits i presse frem heller. Eller så kan det godt hende at jeg bruker feil teknikk når jeg kliner, men kan ikke akkurat si at jeg merket noen store forskjeller når jeg for rundt å justerte. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tror du har hatt litt feil forhåpninger til hvordan det var jeg. Jeg skjønner ikke hva slags kick man skulle få ut av det? Det er jo bare koselig. Aldri hørt om folk som blir gira, kjenner det bruse i blodet og føle seg skikkelig i live. Da har man i så fall ikke mange andre gleder i livet. Lenke til kommentar
Goodreaper Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tror du har hatt litt feil forhåpninger til hvordan det var jeg. Jeg skjønner ikke hva slags kick man skulle få ut av det? Det er jo bare koselig. Aldri hørt om folk som blir gira, kjenner det bruse i blodet og føle seg skikkelig i live. Da har man i så fall ikke mange andre gleder i livet. Mulig du har rett i det. Jeg er en type som kan glede meg over så utrolig mye, både store og små ting i hverdagen, men klining er plain kjedelig for meg per dags dato, dessverre hahaha Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tror du har hatt litt feil forhåpninger til hvordan det var jeg. Jeg skjønner ikke hva slags kick man skulle få ut av det? Det er jo bare koselig. Aldri hørt om folk som blir gira, kjenner det bruse i blodet og føle seg skikkelig i live. Da har man i så fall ikke mange andre gleder i livet. Gjør man det riktig så kan det bli veldig heftig, varmt, godt og perfekt foreplay før sex. Jeg har også mange gleder i livet Man må bare slippe seg løs, prøve nye ting, kanskje være litt røffere, bit litt, bruk litt tunge, ert han/hun med lett berøring før man gyver løs på resten av kroppen.. Kose seg med hver eneste centimeter. 2 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ja fy faen for noe stusselige greier. Bedre å sutte på pattene da altså Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har vært borti ''stusselige'' kyssere, som det ikke finnes noe håp med overhode selv om jeg prøvde å fortelle gang på gang hva de gjorde galt, men altså.. come on! Det er så intimt, rått, sexy, AH! Nå skal jeg finne meg noen å kline med! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Haha, jeg holder med Buffy. Dere har bare ikke klint med folk som kan kysse, you're doing it wrong! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Selvsagt er det kjedelig. Det er ikke akkurat så veldig fancy schmancy. Med det sagt så er jeg uenig i at 10 stk ikke er mange. I min bok karakteriseres det som rundbrenner. Anonym poster: 6159b16a8bd69b471879185ce2534569 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nå er det vel ikkje kjedeleg med så sjeldne hendingar som tjugeårsorkanar. Eller kyssing. Ting som hender så sjeldan blir meir eit spennande avbrot frå den elles så tome verda. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Det er ikke bare deg. Klining er dritkjedelig, og egentlig litt turn-off. Selv om man begge tygger tyggis slik at man slipper å smake på hverandres middag, så er det fortsatt en helvetes med sikling og slafsing. Rett og slett ikke min greie. Anonym poster: e0575faedc13dbb24f7af40f536916fa Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Jeg elsker det, og har ved et par anledninger bare klina i flere timer. Det er en helt egen utrolig følelse. Endret 30. oktober 2012 av multisync Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det er ikke bare deg. Klining er dritkjedelig, og egentlig litt turn-off. Selv om man begge tygger tyggis slik at man slipper å smake på hverandres middag, så er det fortsatt en helvetes med sikling og slafsing. Rett og slett ikke min greie. Anonym poster: e0575faedc13dbb24f7af40f536916fa Det er hvordan man ikke skal kline! Slafs og masse spytting er jævla turn off, og kan fort gjøre det hele til en pinsom affære. However.. gjør man det riktig så er det så siiiiinnsykt godt.. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Klining er sexy, tennende, spennende og godt! Helt enig med Buffy her, da må dere ha klint feil eller med feil person Og det skal da ikke være sikling og slafsing, æsj! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg