Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klining er kjedelig, eller er det bare meg om det?

Anbefalte innlegg

For noen av dere så kan dette her høres rart ut, men jeg føler ikke noe spesielt når jeg kliner med folk, får ikke noe kick ut av gjøre det. Det er rett ut....direkte kjedelig! Nå har jeg ikke klinet med så mange, kanskje rundt ti stykker, uansett det å kline for meg er skikkelig uengasjerende. Jeg får på måte ikke det kicket så mange andre får.

Jeg føler meg mer levende når jeg spiller fotball, når jeg er på dataen å gamer, men jeg har aldri følt meg mer i live enn den gang jeg og en venn havnet i en ufrivillig slåsskamp med tre bråkmakere og gikk "seirende" ut av det. Jeg er ingen fan av vold, og jeg synes det er ynkelig å benytte seg av vold, men jeg har aldri følt meg mer i live enn i den slåsskampen. Poenget mitt er at klining gir meg ingenting av glede eller spenning eller noenting, jeg har flere ganger stoppet midt oppi akten med pene jenter og ristet på hode, og dratt til fotballbanen istedet midt på natta,

Hahaha :) da er spørsmålet kliner jeg på en feil måte? Er det flere som opplever det samme? Eller tror dere det er noe annet? Uansett fra mitt ståsted så føler jeg meg som en helt normal tenåring, som bare ikke synes klining er så gøy.

Anonym poster: 303dd5fd7bfe481444460661b5d4c75f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke bare det at du ikke tenner på personen da?

Kanskje feil kjønn for deg?

Eller er det slik å forstå at du kan kjenne deg forelsket og/eller føler noe helt spesielt for en type kjønn, men ikke får noe ut av klining? Hvis nei, så tror jeg ikke nødvendigvis problemet her er selve klininga.

Så, om du har sterke følelser for de du kliner så vil også verdien og gleden ved det å kline øke tilsvarende. Å kline med randoms på fylla etc. er ikke nødvendigvis særlig digg. Men det kan jo hende du tenner på det andre kjønn også da. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Godt mulig at har rett i det du sier først, Andrull.

Det med at det kanskje er feil kjønn for meg, tanken har streifet meg, men kom frem til at det er jentene som er greia mi. En annen ting som kanskje er verdt å nevne er at jeg ikke har vært forelsket i noen siden ungdomsskolen, og det er noe som det ikke er vits i presse frem heller.

Eller så kan det godt hende at jeg bruker feil teknikk når jeg kliner, men kan ikke akkurat si at jeg merket noen store forskjeller når jeg for rundt å justerte. :)

Lenke til kommentar

Tror du har hatt litt feil forhåpninger til hvordan det var jeg. Jeg skjønner ikke hva slags kick man skulle få ut av det? Det er jo bare koselig. Aldri hørt om folk som blir gira, kjenner det bruse i blodet og føle seg skikkelig i live. Da har man i så fall ikke mange andre gleder i livet.

Lenke til kommentar

Tror du har hatt litt feil forhåpninger til hvordan det var jeg. Jeg skjønner ikke hva slags kick man skulle få ut av det? Det er jo bare koselig. Aldri hørt om folk som blir gira, kjenner det bruse i blodet og føle seg skikkelig i live. Da har man i så fall ikke mange andre gleder i livet.

Mulig du har rett i det. :)

Jeg er en type som kan glede meg over så utrolig mye, både store og små ting i hverdagen, men klining er plain kjedelig for meg per dags dato, dessverre hahaha

Lenke til kommentar

Gjør man det riktig så kan det bli veldig heftig, varmt, godt og perfekt foreplay før sex. Jeg har også mange gleder i livet :)

Man må bare slippe seg løs, prøve nye ting, kanskje være litt røffere, bit litt, bruk litt tunge, ert han/hun med lett berøring før man gyver løs på resten av kroppen.. Kose seg med hver eneste centimeter.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke bare deg. Klining er dritkjedelig, og egentlig litt turn-off. Selv om man begge tygger tyggis slik at man slipper å smake på hverandres middag, så er det fortsatt en helvetes med sikling og slafsing. Rett og slett ikke min greie.

Anonym poster: e0575faedc13dbb24f7af40f536916fa

Det er hvordan man ikke skal kline! Slafs og masse spytting er jævla turn off, og kan fort gjøre det hele til en pinsom affære. However.. gjør man det riktig så er det så siiiiinnsykt godt..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...