Hassli Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Dette er en tråd for alle som har faget bedriften på BI 2012/2013. Vet ikke om det finnes en lignende tråd allerede Kom gjerne med tips på hvordan vi skal forberede oss på eksamen. Hvilket emner vi kan få, strategisk øving. Kanskje vi kan samarbeide og skrive litt sammendrag fra noen kapittler i boka osv. Hjelpe hverandre med noe vi ikke forstår osv.. Shoot people.. hva tror dere vi får i år? Lenke til kommentar
Quepasa? Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Dette er en tråd for alle som har faget bedriften på BI 2012/2013. Vet ikke om det finnes en lignende tråd allerede Kom gjerne med tips på hvordan vi skal forberede oss på eksamen. Hvilket emner vi kan få, strategisk øving. Kanskje vi kan samarbeide og skrive litt sammendrag fra noen kapittler i boka osv. Hjelpe hverandre med noe vi ikke forstår osv.. Shoot people.. hva tror dere vi får i år? Skriv sammendrag fra alle emnene vi har vært innom slik at du komprimerer stoffet ned til 50 sider. Det har jeg gjort. blir mye lettere å lese til eksamen, samt at jeg husker det bedre. Tror vi får om etikk siden det er nytt pensum i år. Endret 29. oktober 2012 av Quepasa? Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Skriv sammendrag fra alle emnene vi har vært innom slik at du komprimerer stoffet ned til 50 sider. Det har jeg gjort. blir mye lettere å lese til eksamen, samt at jeg husker det bedre. Tror vi får om etikk siden det er nytt pensum i år. Har allerede mottatt "hemmelige dokumenter", som er en slags sammendrag av pensum, men samtidig ser jeg at det er en god del drøfting og problemstillinger i arka. Så jeg tenker å gå grundig gjennom det, tidligere eksamen og sensurveilednibg osv. Da tror jeg at jeg skal være på god vei. Forresten går du på BI Nydalen? Lenke til kommentar
Quepasa? Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Skriv sammendrag fra alle emnene vi har vært innom slik at du komprimerer stoffet ned til 50 sider. Det har jeg gjort. blir mye lettere å lese til eksamen, samt at jeg husker det bedre. Tror vi får om etikk siden det er nytt pensum i år. Har allerede mottatt "hemmelige dokumenter", som er en slags sammendrag av pensum, men samtidig ser jeg at det er en god del drøfting og problemstillinger i arka. Så jeg tenker å gå grundig gjennom det, tidligere eksamen og sensurveilednibg osv. Da tror jeg at jeg skal være på god vei. Forresten går du på BI Nydalen? Tror jeg også. Ja, jeg går på BI i Nydalen. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Noen som har lyst til å dele på de "hemmelige sammendragene" ? Går på Nydalen. : ) Ifjor var det vel om CSR og noe greier. Blir vel en fin blanding. Inovasjon og etikk står vel også sentralt. Lenke til kommentar
deathr0w Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hvis noen vil dele sammendrag og notater på PM, mottas det med takk. 3 Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 For mye å skrive ! Men det er jo bare å fordype seg i 2-3 emner istedet for å pugge hele kompendiet Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeap. Hva angår eksamen, nå har jo foreleser sagt at Etikk kommer. Hva angår etikk ? Teorier ol? Lenke til kommentar
YOLO# Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Gode råd: LES The Company og Lær deg det viktigste i kompendiet Ikke fokuser på historiske begivenheter og årstall, prøv heller å sett alt i sammenheng med spørsmålet. Lag en oversikt over hvert enkelt potensielt emner dere vil få, og skriv ned stikkord på alle sammen. Gjør dette jevnlig og repeter det i hele pugge perioden! Fikk en B på denne eksamen uten store problemer så vet hva jeg snakker om;) 1 Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Feil forum. damn. Feilpost. Endret 28. november 2012 av TomTucker Lenke til kommentar
haugs227 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeap. Hva angår eksamen, nå har jo foreleser sagt at Etikk kommer. Hva angår etikk ? Teorier ol? Hvilken BI skole går du på? Vår foreleser har også hintet sterkt til at etikk kommer på eksamen. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hvilken BI skole går du på? Vår foreleser har også hintet sterkt til at etikk kommer på eksamen. Nydalen. Etikk kommer ja, men det meste av innholdet i faget krysses jo vel og merke. er på side 203/330 i kompendet, å føler jeg ligger greit ann. Juss derimot, har jeg ikke engang begynt på, så den er litt.. usikker. Burde vel gå bra Lenke til kommentar
haugs227 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jepp, tenker det. Tror ikke jussen blir så veldig vanskelig, bare å skaffe seg god oversikt og ta med seg gode notater. 1 Lenke til kommentar
Sweeti Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Har allerede mottatt "hemmelige dokumenter", som er en slags sammendrag av pensum, men samtidig ser jeg at det er en god del drøfting og problemstillinger i arka. Så jeg tenker å gå grundig gjennom det, tidligere eksamen og sensurveilednibg osv. Da tror jeg at jeg skal være på god vei. Forresten går du på BI Nydalen? Hei har lyst til å dele på de "hemmelige sammendragene" med oss? Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Hei har lyst til å dele på de "hemmelige sammendragene" med oss? Sammendrag av kompendium! Tar meg en evighet å skrive alt på pcen :-( Lenke til kommentar
g33k88 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) . Endret 20. november 2012 av Lene89 Lenke til kommentar
g33k88 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 http://atleraa.blogspot.no Noen som går BI Bergen? Lenke til kommentar
haugs227 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 http://atleraa.blogspot.no Noen som går BI Bergen? Bergen her Lenke til kommentar
g33k88 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Bergen her Geir eller Morten William? Lenke til kommentar
haugs227 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Geir eller Morten William? Morten William! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå