Gå til innhold

Ny bærbar pc

Ivz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du må kjøpe os i tilleg bør du velge Win 8. Billigere og raskere. Bedre å bruke 500 på win 8 nå enn å briuke 1000 på win 7 nå og 500 på win 8 senere.

hvor koster win8 500kr ? og hvor koster win7 1000kr:P.... win 7 koster 759 på dustin

http://www.dustinhome.no/product/5010585222/microsoft-windows-7-home-prem-sp1-32-bit-eng-dvdoem/#intcmp=searchProvider_dacsa

oppgradering til win8 skal koste 180kr så vidt jeg husker.....

Lenke til kommentar

Siden du må kjøpe os i tilleg bør du velge Win 8. Billigere og raskere. Bedre å bruke 500 på win 8 nå enn å briuke 1000 på win 7 nå og 500 på win 8 senere.

Bare hvis man kan leve med å være uten Start-knappen og tilhørende menyer. Etter hva jeg har lest om Win 8, så er ikke nyhetene det byr på noe jeg har særlig bruk for, og ser ingen opplagte fordeler med å bytte. Men ser noen som tilsier at det er like greit å holde seg til noe man kjenner. Og jeg er nok ikke den eneste som har den oppfatningen. Men selvfølgelig, det er opp til enhver. Men Win 7 har ikke blitt avlegs bare fordi det har kommet en ny Windows med tilpasning til berøringsskjermer. Jeg tror tvert i mot at de som ikke har behov for å fingre med skjermen sin, har det bedre med Win 7 - slik at selv om man skal kjøpe splitter nytt OS i dag, er ikke Win 8 et opplagt valg.Til tross for at det er billigere enn Win 7.

Og dessuten man ikke kjøpe nytt OS. Det er svært mange som har fra før.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Slik som det står nå så er dette en smakssak. I tillegg er det et nytt OS, noe som ikke alltid gir de beste løsningene opp mot spilling, da med manglende drivere, bugs etc. Skal du kjøpe spillmaskin nå ville jeg holdt meg til w7, og så oppgradert til 8'ern når man vet at systemet har blitt kvitt barnesykdommer. Nå vet jeg ikke helt hva som er av de på w8, men det er garantert noen, som det alltid er.

Har en kompis som har en g55vw, ca tilsvarende av den multicom maskinen som er foreslått her. For hans del fungerer w8 helt fint, men jeg er en skeptiker, og vil helst ikke ta i bruk noe som har mangler/feil. Jeg brukte forøvrig w2000 pro i MANGE år nettopp pga dette, så det er mulig jeg er litt spesiell på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...