borchgrevink Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Multicom har ubekreftet dato 28.des, men ville tippet første halvdel av januar. Pris står oppgitt på deres (og CDON sine) sider, så får du selv vurdere hva prisen med 64GB blir i forhold. 64 gb er vel ikke lansert ennå? Lenke til kommentar
Zaxo-BF.no Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Google ønsker jo å utvikle nettskyer fremfor å tilby lagringsplass, så tviler egentlig på at det kommer en 64 GB verjson. Alt skal gjøres over nettet! Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ser forøvrig ut til at brettet ikke kommer før en gang på nyåret. Multicom har flyttet datoen til 28.12, og cdon vil ikke gi noe konkret svar. EDIT: Kjekt å lese at nettbrettet mest sannsynlig vil leve opp til forventningene iallefall! Multicom har ubekreftet dato 28.des, men ville tippet første halvdel av januar. Pris står oppgitt på deres (og CDON sine) sider, så får du selv vurdere hva prisen med 64GB blir i forhold. Rart. Jeg har akkurat fått melding fra Multocom at min er sendt med posten..?! Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Rart. Jeg har akkurat fått melding fra Multocom at min er sendt med posten..?! står 28des på siden deres like fullt. har bestilt via cdon her, og sjefen har ikke hørt noe derifra enda. Lenke til kommentar
Guffen- Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Rart. Jeg har akkurat fått melding fra Multocom at min er sendt med posten..?! Når bestilte du? Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Når bestilte du? 22. November. Har også fått melding fra posten. Så regner med å ha den på mandag. Ingen andre som har hørt noe? Lenke til kommentar
Guffen- Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 22. November. Har også fått melding fra posten. Så regner med å ha den på mandag. Ingen andre som har hørt noe? Jeg bestilte 29.nov, og min er ikke sent enda ihvertfall.. Lenke til kommentar
espeno09 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 22. November. Har også fått melding fra posten. Så regner med å ha den på mandag. Ingen andre som har hørt noe? Håper du gir oss beskjed på Mandag vis du hører noe mer Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Håper du gir oss beskjed på Mandag vis du hører noe mer Da har jeg fått min Legger ved et bilde for å illustrere størrelser: Galaxy Nexus/Nexus 7/Nexus 10 3 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Nice... Men faen så irriterende at jeg ikke gikk for Multicom nå, ser jeg! Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Men er det noen andre som har fått fra Multicom? Synes det er sært at han har fått den når de fortsatt ikke har oppdatert datoen Lenke til kommentar
espeno09 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Har selv bestilt men ingen svar. Kanskje ta kontakt med multicom å høre noen? ..meg? Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Er det noen av dere som har bestilt før eller samtidig med meg? Kan jo være at Multicom har sendt ut en første ladning og at datoen som står nå gjelder for nye bestillinger. Det stod ikke 28. da jeg bestilte.. Tipper de endrer etterhvert som de mottar leveringer og sender ut. Lenke til kommentar
Guffen- Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Det stod 14.des da jeg bestilte (29.nov). Hadde vært interessant å høre når andre bestilte.. Lenke til kommentar
Sunhawk Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Multicom kunne fortelle meg, på mail, at de sendte ut 12 brett før helga. Mandag mottok de nye brett, som de sendte ut til kunder ut fra bestillingstidspunkt. Jeg sto som nummer #3 på lista på mandag. De sendte samme kveld og jeg mottok i dag, tirsdag, på døra. Noe mer enn det har jeg ikke fått vite. Selv bestilte jeg like etter midnatt den 27. nov. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Håper CDon har samme praksis... Dog, jeg tviler sterkt. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Dato hos Multicom flyttet til 10.01.2013, og fortsatt ingen lyd fra CDON. Tar sin tid før jeg får mitt, ser det ut til... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Blir dyrt med 32GB, tror jeg holder meg til 16GB http://www.multicom.no/Samsung-Nexus-10-32GB-Nettbrett-fra-Google-Med-ladere-Micro-USB-GOOGLE/cat-p/c/p10622460 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå