v1sper Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Nexus 10 32Gb for €492.16 på Handtec. ..skjer med det? Lenke til kommentar
xgulll Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hva tenker du på? €492.16 = £397.7 = 3623 NOK Med frakt på tjueoglitt euro, ender vi på ca 3800 norske kroner før MVA og UPS-gebyr. Lenke til kommentar
lals Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hvordan betalte du? jeg valgte wired ett eller annet. var det feil det? kom din som postoppkrav? Lenke til kommentar
Hommi Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Når regner dere med at 32 gb versjonen er mulig å få i Norge? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hvordan betalte du? jeg valgte wired ett eller annet. var det feil det? kom din som postoppkrav? Betale via paypal og dhl world wide som frakt Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Får Nexus 10 i julegave av jobben. Noen fallgruver jeg kan forvente meg, tror dere? Eller blir det bare fryd? EDIT: Har lest hele tråden, og forsåvidt fått med meg litt småluguber batteritid, men ser for meg at det ikke skal være noen krise. Endret 29. november 2012 av Klykken- Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Er det noen som har kommet over en norsk nettbutikk som gjør egenimport av 32gb utgaven? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Mulig det har blitt nevnt tidligere i tråden, men her er et kjapt spørsmål: Har Nexus 10 USB-port og minnekortplass? Jeg fotograferer en del og kunne tenkt med mulighet for å kunne overføre og se bilder på denne når jeg er på tur uten "tung" bærbar PC på slep? Lenke til kommentar
Chrank Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Mulig det har blitt nevnt tidligere i tråden, men her er et kjapt spørsmål: Har Nexus 10 USB-port og minnekortplass? Jeg fotograferer en del og kunne tenkt med mulighet for å kunne overføre og se bilder på denne når jeg er på tur uten "tung" bærbar PC på slep? Den har desverre ikke minnekortplass, men den har en mikro-USB inngang slik som de fleste enheter har i dag, så om du har en PC med USB tilgjengelig eller kameraet ditt kan overføre direkte til dette er det rimelig lett å overføre bilder. Siden skjermen har så høy oppløsning (2560x1600) er det flott å se bilder på den! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Men da er det vel null problem å bruke ekstern minnekortleser i mikro-USB porten? Lenke til kommentar
Chrank Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Er ikke sikker ettersom jeg bare har brukt eksterne minnekortlesere koblet til USB og i en PC, men jeg ville tro at det skulle gå på ett eller annet vis, android er ganske fleksibel på sånne ting. Jeg ville sjekket litt rundt/ventet til noen som kan litt mer enn meg svarer i denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Men da er det vel null problem å bruke ekstern minnekortleser i mikro-USB porten? Det er null problem, alt du trenger er en OTG kabel, f.eks denne. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Multicom har justert datoen, forventes nå 16. Desember :/ http://www.multicom.no/Samsung-Nexus-10-16GB-Nettbrett-fra-Google-Med-ladere-Micro-USB-GOOGLE/cat-p/c/p10622018 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Mulig det har blitt nevnt tidligere i tråden, men her er et kjapt spørsmål: Har Nexus 10 USB-port og minnekortplass? Jeg fotograferer en del og kunne tenkt med mulighet for å kunne overføre og se bilder på denne når jeg er på tur uten "tung" bærbar PC på slep? Ingen problem for sd kort leser som plugges rett i micro usb kontakten. Bestilte selv en slik på dx.com. Skulle det være slik at du bruker CF kort må du ha en kortleser som du kobler i en og kabel. Kan henne det finnes en CF kort leser som plugges rett i og har ikke sett etter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Multicom har justert datoen, forventes nå 16. Desember :/ http://www.multicom....t-p/c/p10622018 Så det selv, skuffende! Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) CDON, hvor min er reservert, har ikke nevt datoen med et eneste ord. EDIT: Sendte de en mail jeg, og spurte om de i det minste hadde et estimat. Skal gi tilbakemelding her hvis de har et fornuftig svar å gi. Endret 5. desember 2012 av Klykken- Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Mulig det har blitt nevnt tidligere i tråden, men her er et kjapt spørsmål: Har Nexus 10 USB-port og minnekortplass? Jeg fotograferer en del og kunne tenkt med mulighet for å kunne overføre og se bilder på denne når jeg er på tur uten "tung" bærbar PC på slep? Jeg bruker denne kortleseren på min Nexus 7: http://dx.com/p/dl-s501-micro-usb-multi-function-card-reader-for-samsung-black-162872 I tillegg må man laste inn en Nexus Media Importer app for å få tilgang til å lese kortene: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.homeysoft.nexususb.importer&hl=no Hvis du kun bruker RAW-filer er det mulig du må laste inn en egen app for dette, JPG er ikke noe problem. Nexus 7 kan imidlertid ikke lagre filer til eksternt minnekort med mindre man har rootet den, vet ikke hvordan dette er med Nexus 10. Lenke til kommentar
Hommi Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Står nå at nettbrettet ikke kommer før om 21 dager:-\. Er det noen nettsider dere anbefaler å kjøpe fra? Hantec har ikke på lager. Dette nettbrettet SKAL ligge under juletreet den 24 des! Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Cdon kunne ikke gi noe konkret svar på når brettet kommer på lager, så jeg satser på at det blir rundt juletider. Lenke til kommentar
Hommi Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Dessverre har cdon bare 16 gb versjonen. Noen utenlandske sider å handle fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå