Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ja, jeg er dum... Innså det med en gang og redigerte innlegget 3541kr koster 32GB modellen om jeg ikke tar helt feil - igjen. Lenke til kommentar
Chrank Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hmm, jeg ser du har tatt prisen uten VAT, jeg antok at det var moms, har jeg feil i dette? Det er står jo "£389.00 ex VAT (Outside Europe Price)" så jeg ville tro vi må betale £466 prisen - som er ca 4250. Også kommer frakt i tillegg. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Google sjølv som styrar distribusjonen av Nexus 10. Dei har valgt å ikkje lansere Nexus 10 i Norden. Men, dette kan endre seg i framtida. Hmm, noen som vet når hvordan det var med nexus 7? Ble den lansert I norden med det samme eller tok det en stund før den ble lansert? Hvis det er sånn at det er en liten sjanse for at den blir lansert i Norge er det jo like greit å bestille den fra utlandet med det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Tok noen måneder før den kom til Norge, men tror det blir å kjøpe fra utlandet. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Da var en 32gb bestilt fra Handtec kom på 3831kr inkl frakt i følge valutakalkulatoren på Dinside. Ble trekt pris uten "vat" da frakt metode Jeg brukte var DHL rest of the world, da fjernet den "vat" prisen. Så er det bare og håpe den kommer inn på lager snart og begynne og bestille stasj fra ebay:) 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Multicom har lagt inn 16GB-versjonen til 3499 med forventet levering 8-12 Lenke til kommentar
Chrank Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Tar sjansen på at det ikke er noe moms på den fra Handtec og bestiller 32GB versjonen derfra. 32 GB versjonen kommer nok til å koster 3999,- på multicom, om de noen gang får den inn. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 oppdaterer oss da hvordan det gikk med moms/frakt whatever når dere får de Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Multicom er en norsk nettbutikk, så det vil si at jeg vil ha angrerett og sånt! Sweet! Men hvorfor er de den eneste norske nettbutikken med dato? Lenke til kommentar
stue Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Her er en duell mellom Nexus 10 og Surface RT. Synes Nexusen gjør det overraskende dårlig i denne duellen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Pris publisert på Multicom , riktig nok bare 16GB og forventet på lager om 17 dager GOOGLE Samsung Nexus 10" 16GB Endret 22. november 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) CDON også <3 http://cdon.no/elekt...-_16gb-22068692 MEN JEG SKAL HA 32GB!! Endret 22. november 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Her er en duell mellom Nexus 10 og Surface RT. Synes Nexusen gjør det overraskende dårlig i denne duellen. Den vinner duellen samlet.. Har du sett hele? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Fikk min 32gb sendt i går fra handtec viste også i ett kort øyeblikk at den var på lager hos dem, men er nå ventet inn igjen. I oslo faktisk alt, så nå er det bare og vente på rein og slede frakt opp hit til Finnmark Ikke ille da den ble bestilt i går formiddag, og det da viste ventet inn på lager. Endret 23. november 2012 av Itw Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 hmm likte ikke den upscalinga, så finnes det noen løsning for og få sider til og se bra ut? Lenke til kommentar
Chrank Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Fikk min 32gb sendt i går fra handtec viste også i ett kort øyeblikk at den var på lager hos dem, men er nå ventet inn igjen. I oslo faktisk alt, så nå er det bare og vente på rein og slede frakt opp hit til Finnmark Ikke ille da den ble bestilt i går formiddag, og det da viste ventet inn på lager. Samme her! Jeg er heldig og bor rett utenfor Oslo så kanskje jeg får den så tidlig som i dag... Edit: Og der kom den på døra! Har nettop startet den og alt ser bra ut, som de fleste sier... den skjermen! 2560x1600 er helt klart verdt det. Endret 23. november 2012 av Chrank Lenke til kommentar
Itw Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Samme her! Jeg er heldig og bor rett utenfor Oslo så kanskje jeg får den så tidlig som i dag... Edit: Og der kom den på døra! Har nettop startet den og alt ser bra ut, som de fleste sier... den skjermen! 2560x1600 er helt klart verdt det. Noen som har det... Min er med rein og slede kommet til Trondheim bare, er Jeg heldig har Jeg den i slutten av neste uke... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Da lå den faktisk på trappen da Jeg kom hjem. De 10min hittil virker bra' fulgte faktisk med adapter til laderen og, en slik reise adapter. Var 4.2 da den kom men var en oppdatering på 60 MB med engang og. Så langt: God lyd merkes godt at høyttalerne er framme i forhold til nexus7 God og holde i' veldig god bakside som ikke er glatt. Testet noen HD videoer på YouTube ikke noe og klage på skjermen i så fall, men det er da selvskrevet. Var red den skulle være stor men liker størrelsen slå langt, og ekstra ramme rundt skjermen er pluss enklere og holde. Men får heller komme tilbake når jeg har fått brukt den lengre. Lenke til kommentar
MayaGeek Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hva ble totalkostnadene dine? Var det noen toll på den eller ble det bare +25% moms på ~3500kr plus frakt? Hvor mye betalte du for bare frakt? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Innen toll kostnader da det ikke er toll på elektronikk. Moms har vell dhl lagt ut for meg så får kanskje regning i posten, noen ganger får jeg ikke regning så får se' men da er det 25% av kjøpesummen. Frakt var vel 20 pund betalte 3831 inkl frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå