Real-Madrid Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Sortnivået er greit, med det virker som alle nexus 10'ene har problemer med lyslekkasje, hovedsaklig i nederst, høyre hjørne, noe som merkes selv under vanlig belysning. Kvalitetskontrollen virker ikke-eksisterende. Jeg fikk 3 brett fra multicom, alle var tidligere brukt, med lyslekkasjer og minst 2 av de med ødelagt mic. Jeg bestilte så en tablet Z istedet. Den virker mer gjennomført, med mindre lyslekkasje, norsk lader og er lettere/mindre. Minuset er litt dårligere integrerte høyttalere, samt at nexus10 virker betydelig mer snappy out-of-the-box. Problemet mitt er at tablet z tydeligvis ikke har en fungerende mic for skype... Edit: Hvis du er kresen på skjerm og du ikke må ha tablet nå, så ville jeg ventet til samsung sin fullHD amoled tablet som kommer i slutten av året. Takk for svar! Lyslekkasjen har jeg lest om flere steder, så det blir nok til at jeg avventer med et nettbrett for nå. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 over wifi blir det vel hakkete uansett? eller tenkte du på og laste ned fila til brettet? Primært over wifi, men om du tester begge er det veldig flott. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Brettet døde plutselig mens jeg ladet det og så på netflix! Hørte knitring i høyttalerne og brettet ble svart.. Holdt inne på-knappen og det eneste som skjedde var at lade-ikonet viste et par sek før skjermen ble svart igjen! Googlet febrilsk og et tips var å la det lade en stund. Tok derfor ut laderen og satte den i igjen og lot det lade i 10min+-, og plutselig var det mulig å slå det på... Og nå er batteriet på 0% på nytt. WTF? Hva f var det her mon tro? Kortslutning kan det virke som for meg... Alt er stock, btw. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Det er mulig at brettet må åpnes for å sjekke om den interne batteripluggen er løsnet, beskrivelsen din tyder på dette. Jeg glemte å plugge i batteriet etter jeg hadde reparert et Thinkpad nettbrett, men da fikk jeg liv i det med å bruke en veldig kort ladekabel (lite strømtap). Når jeg da så at batteriet ikke ladet fant jeg ut hvor feilen lå. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Den ladet jo og batteriprosenten gikk oppover. Men jeg skal demontere bakdelen på brettet uansett og se litt. Var alternativ 2 om jeg ikke fikk liv i det, og til gjengjeld så det fryktelig lett ut! Lenke til kommentar
christianb Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Noen som har fått med seg ukas store nyhet? Android 4.3 gir Miracast-støtte til Nexus 10 https://support.goog...r/2865484?hl=en Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Noen som har fått med seg ukas store nyhet? Android 4.3 gir Miracast-støtte til Nexus 10 https://support.goog...r/2865484?hl=en Nice ! Men har noen av dere fått oppdateringen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Da har jeg endelig klart å somle meg til valget og få kjøpt en N10 og den er nå på vei over atlanteren. It is going to be awsome. Tho, jeg tror jeg kommer til å trenge en lader gitt har det slått meg...US-lader ved kjøpet. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Venter og venter på at Nexus 10 skal komme med støtte for simkort! Lenke til kommentar
christianb Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 har noen av dere fått oppdateringen? Nei, har ikke fått den ennå. Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Men har noen av dere fått oppdateringen? Har ikke fått den. Bor og kjøpt i USA. Fått til nexus 4 i det minste. (Ser ingen forskjell) Håper de fikser tregheter i Chrome. Hender ofte den henger litt etter. Endret 29. juli 2013 av -Olsen- Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Fikk akkurat beskjed om at min Nexus 7 har lastet ned en systemoppdatering, den installerer 4.3 i dette øyeblikk. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Finnes det forskjellige utgaver av N10 slik som galaxy nexus? Noe ala yakjuxw og slikt? Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Fikk akkurat Android 4.3 oppdatering til min Nexus 10 Holder på å installere nå... Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) For dere som sliter med og få oppdateringen via OTA kan jøre et lite triks Gå inn på instillinger og på apper så velger dere ALLE APPER og blar nedover til dere finner : rammeverk for google tjenester eller på engelsk Framework går inn på den appen og fjerner data Så gå tilbake til Om telefonen og på systemoppdateringer da står det at det var sist kjekket for oppdateringer i 1970 ett eller annet... og jorde dette noen ganger før det virket og switchet mellom wifi nettverk for og prøve med flere ip adresser og da komm den ganske kjapt funker på alle nexuser Endret 30. juli 2013 av Naits_89 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 One of the common complaints late in the life of the original Nexus 7 was slow storage I/O performance, leading to an inconsistent user experience. After a fresh flash, the Nexus 7 was speedy and performant, but after months of installing applications and using the tablet, things began slowing down. This was a friction point that many hoped would be fixed in the new Nexus 7 (2013) model, which it was. There’s even more to the story though, it turns out Google has fixed that storage I/O aging problem on all Nexus devices with the Android 4.3 update. http://www.anandtech.com/show/7185/android-43-update-brings-trim-to-all-nexus-devices Enda en grunn til og oppdatere til 4.3 Lenke til kommentar
Iadiesman217 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 For dere som sliter med og få oppdateringen via OTA kan jøre et lite triks Gå inn på instillinger og på apper så velger dere ALLE APPER og blar nedover til dere finner : rammeverk for google tjenester eller på engelsk Framework går inn på den appen og fjerner data Så gå tilbake til Om telefonen og på systemoppdateringer da står det at det var sist kjekket for oppdateringer i 1970 ett eller annet... og jorde dette noen ganger før det virket og switchet mellom wifi nettverk for og prøve med flere ip adresser og da komm den ganske kjapt funker på alle nexuser funket på første forsøk:) takk skal du ha Lenke til kommentar
laurell Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Funket for meg også etter 3 ganger.. Men jeg hadde nødt til å fjerne Google kontoen og så legge den til igjen for at noe syncing og Google Play skulle fungere igjen. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Fikk 4.3 igår, og mitt førsteinntrykk er at berøringen har blitt mer upresis. Bl.a. så er det snarere at paden registrerer tilbakeknappen som hjemknapp om du bommer bittelitt.. Flere som merker dette? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hei og hopp, hvor har dere kjøpt pogo-lader ifra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå