rcambiz Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Her er min Nexus 10 tilbehør: Legg gjerne ut bilder dere også. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Går det fortere å lade med Pogo Charger? Ja Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 må man ha USB on the go, for og koble til ekstern HD? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Storfornøyd med min Nexus 10 Siden den tilbyr flere kontoer så har fruen stoppet maset om kjøp av iPad Men den blir ikke brukt så veldig produktivt ennå, det går i det meste i sosiale medier og generell surfing. + Google Keep. Er storfan av OneNote, men Keep er så raskt og enkelt at det blir brukt for mindre enkle oppgaver Hva brukere dere den til storsett? Film på senga? Lese PDF/bøker på bussen? Ekstra "skjerm" på skolen/jobb? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 må man ha USB on the go, for og koble til ekstern HD? noen som vet? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hva brukere dere den til storsett? Film på senga? Lese PDF/bøker på bussen? Ekstra "skjerm" på skolen/jobb? Mitt brett har erstattet laptopen (som jeg gav bort fordi den ble overflødig). Dvs at brettet brukes mest generell surfing, styring av stasjonærPCen via Teamviewer, filmer og serier gjennom Netflix og annet småtteri. Ikke noe produktiv jobbing akkurat, men så ble ikke laptopen brukt til det heller. 1 Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 noen som vet? Ja, du må ha USB On-The-Go. Da kan du koble det meste av USB-enheter. 1 Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Mulig det er omtalt i tråden her før, men hvorfor er det så få salgskanaler i Norge for N10? Vil gjerne ha 16 GB versjonen men den finnes jo ikke i noen nettbutikker nå... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Mulig det er omtalt i tråden her før, men hvorfor er det så få salgskanaler i Norge for N10? Vil gjerne ha 16 GB versjonen men den finnes jo ikke i noen nettbutikker nå... Primært fordi vi ikke har Play Store i Norge. :/ 2 Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hvilken browser bruker dere? Har prøvd de fleste kjente nå,og trodde Dolphin skulle være bedre enn den er... Bare når jeg laster VG.no tar det lang tid før jeg i det hele tatt får sett bildene på nettsiden,men chrome beta viser dem med en gang... Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg bruker den som følger med som standard, altså Chrome.. Har ingen problemer med innlasting av sider og slikt. Lenke til kommentar
Sunhawk Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Fikk mail fra Multicom, i dag, med at de har 24 timers salg med Nexus 10 16 GB til 3299,- .. 20+ på lager. http://www.multicom....=fl:2664;ps:250 Endret 6. mai 2013 av Sunhawk Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Mulig det er omtalt i tråden her før, men hvorfor er det så få salgskanaler i Norge for N10? Vil gjerne ha 16 GB versjonen men den finnes jo ikke i noen nettbutikker nå... http://www.multicom.no/Samsung-Nexus-10-16GB-Nettbrett-fra-Google-Med-ladere-Micro-USB-GOOGLE/cat-p/c/p10622018 Multicom har den =) Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 I april fikk jeg tilsendt en nexus 10 32gb fra multicom som var brukt, hadde smuler på skjermen og hadde lyslekkasje som var synlig under vanlig innendørs belysning. Jeg reklamerte, fikk lovnad om NYTT nettbrett, og fikk nå enda en brukt nexus 10, denne med flekker istedet for smuler på skjermen, fortsatt med lyslekkasje som er synlig innendørs, samt at denne hadde mikrofon-bug'en som gjør at den bruker mic'en på baksiden, med det resultat at ingen hører hva jeg sier på skype/google hangout. Er det noen andre som har hatt lignende problemer her? For meg virker det som at multicom bare har returnerte nettbrett på lager, som de sender ut uten å si ifra at det er demobrukte/returnerte. Når de er tidligere returnert, så har jo de fleste feil/svakheter som lyslekkasjer og lignende, så jeg begynner å miste håpet for å få en feilfri nexus 10 32gb i Norge? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Fikk min 32GB på onsdag, den kom i forseglet eske og har ingen av disse problemene Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Fikk min 32GB på onsdag, den kom i forseglet eske og har ingen av disse problemene Takk for tilbakemeldinga. er det kanskje håp å få en feilfri nexus. Bortsett fra kvalitetskontrollen til google/samsung, er pad'en fantastisk. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det er norsk tastatur på nexus 10 sant? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Ja. Men anbefaler et kjøp av Swiftkey Tab. Lenke til kommentar
lals Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 bruker dere en annen launcher? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Nix. Ser ikke behovet, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå