Leinen Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Fikk min Nexus 10 32 GB for en uke siden og det har blitt min lille baby etter det. Dama har blitt sjalu for å si det sånn Jeg bestilte fra Play store og de sendte den til en bekjent i USA som sendte den til meg. Brukte totalt under 2 uker på å få den hjem. Ble til slutt 3200 kr inkl frakt osv. For de som er ute etter en case til Nexus 10 så anbefaler jeg denne her på det sterkeste: http://no.mobilefun....-10---black.htm Kom med spørsmål om det skulle være noe.. Endret 10. mars 2013 av Leinen Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Har bestilt denne her: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-google-nexus-95737p.html Får se hvordan den passer. Hvis ikke har man jo alltids angreretten Har brukt den en del nå og synes dem fungerer bra. Virker solid og brettet sitter helt fast. Jeg har ikke noen problemer med å få den til å stå, den kan hvertfall stå i to formelle å forskjellige posisjoner :-) Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Åpning til pogo-dock? Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Åpning til pogo-dock? Oja, godt poeng! Det er skåret ut rundt inngangen på den harde plasten innerst, men ikke i selve læret.Du kan altså bare bruke pogo inngangen når dekselet er åpent Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Har brukt den en del nå og synes dem fungerer bra. Virker solid og brettet sitter helt fast. Jeg har ikke noen problemer med å få den til å stå, den kan hvertfall stå i to formelle å forskjellige posisjoner :-) hva slags magi bruker du? de 2 posisjonene der er helt umulige, og på den første posisjonen, ser det ut som du har brettet det slik at du må brette den harde delen der rillene sitter? og det er umulig... Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hva er i veien med coveret ditt? For jeg skjønner virkelig ikke hva du snakker om :-P Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hva er i veien med coveret ditt? For jeg skjønner virkelig ikke hva du snakker om :-P dekselet med riller er jo hardt, ikke til og brettes. Og det ser ut til at på bilde#2 har du brettet det. Enten har du ett annet cover, eller så er jeg stokka dum Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Irriterer meg litt at alle cover til Nexus 10 jeg finner er av lær. Jeg vil ikke ha lær Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Tre-fire arbeidsdager fra bestilling hos Multicom og brettet var i mine hender. Over 3mnd venting fra CDON og ordren ble kansellert, selv om de kom med påstander om at brettet var ventet "da og da" opptil flere ganger... Uansett, blir moro å prøve når jeg kommer hjem fra jobb! Lenke til kommentar
kristoffer3110 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Mitt brett bestilte jeg på lørdag, og idag sto det på status: at det var sendt, så da er det vel maks en 2-3 dager før det kommer :DD woopwoop! Er det noen som foresten har noen bra APPS jeg BØØR laste ned når jeg får brettet til helgen ?? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 I går kom min roocase omsider til MyPack-sjappa. Genialt produkt, jeg har savnet en god beskyttelse under transport. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 I går kom min roocase omsider til MyPack-sjappa. Genialt produkt, jeg har savnet en god beskyttelse under transport. Hvilket RooCase? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Denne: http://www.roocase.com/XTREME-Super-Foam-Sleeve-Cover-for-Apple-iPad-4-10e1-Inch-Tablet--Black-ROOCASE/cat-p/c103938/p10518888.html Lenke til kommentar
lals Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Fikk min Nexus 10 32 GB for en uke siden og det har blitt min lille baby etter det. hva bruker du den til? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Denne: http://www.roocase.c.../p10518888.html fyfaen det så jævlig ut, jaja hver sin smak! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 fyfaen det så jævlig ut, jaja hver sin smak! Så hyggelig at du sprer litt eder og galle rundt her. Det er ikke jævlig pent, men det er et produkt som beskytter såpass som jeg trenger. Mine gadgets har en lei tendens til å gå i tusen knas ganske fort. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Så hyggelig at du sprer litt eder og galle rundt her. ehhe glemte en smiley bedre nå? Lenke til kommentar
kristoffer3110 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Dere som har NEXUS10 hva ambefaler dere at jeg bør gjøre/skaffe på den?? får den til helgen fra Multicom :DDD Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 dekselet med riller er jo hardt, ikke til og brettes. Og det ser ut til at på bilde#2 har du brettet det. Enten har du ett annet cover, eller så er jeg stokka dum Det er jo to steder du kan brette det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå