Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Skyld på Samsung... Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Den laderen er vel strengt tatt utviklet av en tredjepart? Så å forvente at Google/Samsung skal slenge med en slik i esken er jo litt søkt. Og du MÅ ikke kjøpe den kabelen heller, klarer jo fint å lade uten. Så å si at det er amatørmessig av Google/Samsung blir for dumt, spør du meg. Endret 17. februar 2013 av Mumsen 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Bare 20% raskere? Den forskjellen hadde ikke jeg vært villig til å betale mange kronene for. 1 Lenke til kommentar
Eminem1332 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Enig, spesielt siden jeg fortsatt trenger micro USBen til å overføre ting fra PCen. Lenke til kommentar
Axxa Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Første jeg leste var at det ville ta inntil 16 timer å lade nettbrettet, og det var en av tingene som gjorde meg bekymret, men da må det ha vært en feil med enheten. For meg er kjapp opplading viktig, men ser nå at jeg tok litt hardt i. Sry for det. Fra de fleste som har uttalt seg, så vil det bare kreve 4-8 timer, litt avhengig av hva man kjører av applikasjoner, og det kan jeg leve bedre med. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hei.Nå ser jeg at ordren min hos Multicom fra 30.12 har fått status Sendt! Hei igjen. Har nå fått Nexusen i hus (eller rettere sagt min datter). Det første jeg la merke til er at den har dårlig innsynsvinkel. Men har egentlig ikke noe annet å sammenligne med, så kanskje det er det på alle merker? Nexusen ladet seg full over natten, og påfølgende ble den brukt hardt, med bildetagning og masse Minecraft-spilling, og da måtte den lades igjen på kvelden. Det må vel sies å være brukbart? Jeg ble overrasket over at ladeporten er en mini-usb som på mange av dagens telefoner. Men kan vi bruke laderne om hverandre? Synes det sto en plass at laderen som følger med er 2A (Jeg klarer ikke å lese den lille skriften som står på laderen , mens vanlige telefonladere er vel 1A. Hva skjer hvis vi bruker en telefonlader? Lader den bare saktere? Lenke til kommentar
Eminem1332 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hei igjen. Har nå fått Nexusen i hus (eller rettere sagt min datter). Det første jeg la merke til er at den har dårlig innsynsvinkel. Men har egentlig ikke noe annet å sammenligne med, så kanskje det er det på alle merker? Nexusen ladet seg full over natten, og påfølgende ble den brukt hardt, med bildetagning og masse Minecraft-spilling, og da måtte den lades igjen på kvelden. Det må vel sies å være brukbart? Jeg ble overrasket over at ladeporten er en mini-usb som på mange av dagens telefoner. Men kan vi bruke laderne om hverandre? Synes det sto en plass at laderen som følger med er 2A (Jeg klarer ikke å lese den lille skriften som står på laderen , mens vanlige telefonladere er vel 1A. Hva skjer hvis vi bruker en telefonlader? Lader den bare saktere? Alle typer micro USB kabler, samme du bruker for de fleste telefoner i dag, funker helt fint på den. Tror det går raskere å lade fra veggen enn fra PCen også, vet ikke om det er forskjell på kablene i seg selv, men jeg tror kanskje det kan være forskjell på adapterne du bruker for å koble de i veggen, at noen er raskere enn andre. De fra Amerika er vel satt på 120v eller noe lignende mens vi bruker 240v her i Norge. Lenke til kommentar
Axxa Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Minecraft Lett sak å installere dette? Lenke til kommentar
Eminem1332 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mojang.minecraftpe&feature=search_result Japp Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Noen som kan legge ut video av denne? Feks når man scroller på VG etc? Noen som har sammenlignet den med iPad4 ? 3d mark har kommet i ny versjon som kan brukes på tvers av alle OS, blir gøy å se resultatene på Nexus. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Det finnes jo en hel haug av reviews på youtube da http://www.youtube.com/results?search_query=ipad+4+vs+nexus+10&oq=ipad+4+vs+nexus+10&gs_l=youtube.3..35i39j0l9.1673.3637.0.3721.18.18.0.0.0.0.115.1028.16j1.17.0...0.0...1ac.1.o9i2muf74X8 Men ingen som vet når den kommer til butikker som, komplett, netshop ogsånt ? Lenke til kommentar
Eminem1332 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Både multicom og cdon er da butikker "som det". Den kanalen her har alt du trenger av Nexus 10 tester, bare gå noen måneder tilbake: http://www.youtube.com/user/oode Endret 17. februar 2013 av Eminem1332 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Da har jeg bestilt meg Nexus 32 GB (bursdagsgave) fra Multicom Vet dere hvor langt tid det tar å få den? De hadde det på lager. Hvilken status har du på ordren din (Under ordre på "Mine sider" på multicom)? Jeg bestilte min på fredag, og den ble ikke sendt i dag. Står bare "Bestilt, ikke sendt" hos meg. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Både multicom og cdon er da butikker "som det". Den kanalen her har alt du trenger av Nexus 10 tester, bare gå noen måneder tilbake: http://www.youtube.com/user/oode holder en knapp på multicom. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Nå har jo multicom fjerna 16GB utgaven,Ser ut som jeg aldri kommer til å få tak i den ! Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg fikk mail fra Multicom om at de ikke ville få inn 16GB på lenge og spurte om jeg ville bytte til 32GB som de forventet en leveranse av snart. Endte til slutt opp med å bestille 32GB istedet, 800 kroner er ikke så stor forskjell og de ga meg tross alt 146 kroner avslag 1 Lenke til kommentar
jsaele Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hei Noen andre som har prøvd å kjøpe cover osv fra Amazon, og fått opp at de ikke sender til Norge? Lenke til kommentar
Eminem1332 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Alt for mange ganger... Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ja, jeg sender det til min jetcarrier adresse Lenke til kommentar
Sunhawk Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hei Noen andre som har prøvd å kjøpe cover osv fra Amazon, og fått opp at de ikke sender til Norge? Amazon sender ikke elektronikk, cover går under det, til Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå