Arodem Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Griser på tokt, jenter som liker roboter, og «glætte» advokater er blant de utvalgte. Les hele saken Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hva med Carmageddon da? ;/ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Kjøpte Girls Like Robots etter anbefalingen i denne artikkelen. Må ærlig innrømme at do-turen ble markant mye lengre med det spillet installert på telefonen 3 Lenke til kommentar
reyh Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Bad Piggies er et genialt spill, men det er litt kort. Jeg fullførte absolutt alt innen 2 uker, så nå er det ingenting å gjøre i spillet, annet enn å finne på morsomme transporterings måter i "Sandbox" brettene. Det positive er jo at det skal komme inne mer innhold senere. Ellers er jeg enig i det med at det virker som at det bare er en måte å bygge fartøyet på, men på enkelte brett er det mulig å eksperimentere litt. Ett brett fullførte jeg faktisk bare med en kasse dynamitt.. Android versjonen til Bad Piggies er forresten gratis...med reklame (HVIS..du er koblet til internett). Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Kjøpte Girls Like Robots etter anbefalingen i denne artikkelen. Må ærlig innrømme at do-turen ble markant mye lengre med det spillet installert på telefonen haha godt sagt 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Hva med Carmageddon da? ;/ Testen Carmageddon litt på iPad, men fikk ikke helt feelingen for kontrollene. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå