OF5 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg er en 16 år gammel gutt som for cirka en måned siden begynte å trene styrke. Men når jeg ser meg i speilet nå i dag så kan jeg se at det ene brystet er mindre enn det andre? Det er ikke slik at man ser det tydelig ved første blikk, men hvis man ser nøye så ser man det. Jeg merker det spesielt godt hvis jeg kjenner med hånden min. Hvordan er det blitt slik? Når jeg har trent bryst så har jeg bare tatt vanlige armhevninger.. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Slik asymmetri trenger ikke å være pga. pushups. Det kan hende det bare vises bedre fordi du har vokst. Det er sånt man egentlig trener bort ved å sørge for at man trener begge sidene helt likt. Merk: IKKE KOMPENSER! Ikke begynn å trene den ene siden mer enn den andre for å prøve å gjøre det likt igjen. Dette vil bare gjøre vondt verre. Du retter det som sagt opp ved å fokusere på å gjøre øvelsene helt symmetrisk. Da vokser det seg på plass automatisk. Tips: Prøv å ikke bare ta "vanlige armhevninger". Gjør flere forskjellige varianter. På den måten får du trent de samme musklene på flere forskjellige måter, så vil du merke bedre fremgang. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Skal prøve det. Takk for svar! Lurte på om det var noe rart jeg hadde drevet på med, heheh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå