Gå til innhold

Trenger ny CPU-kjøler!


stihak91

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Idag bruker jeg kun stock-kjøler da jeg ikke har orket å sette meg altfor mye inn i overklokking. Nå tenkte jeg å gå for noe litt mer "ordentlig" siden jeg merker cpuen blir fort veldig varm, særlig under spilling, og tror også det er dette som fører til at spillet (GW2) crasher opptil flere ganger daglig over lengre spilling). Derfor trenger jeg en kjøler som er forholdsvis rimelig (helst ikke mer enn 500) og som kjøler godt og er ganske stille.

 

Har ingen store planer om å overklokke cpuen, men om kjøleren er god nok og dette lar seg gjøre så hadde det ikke vært no i veien for å prøve :)

 

Jeg har forresten Intel Core i5 3570k, og ASUS P8-Z77V Pro hovedkortet om det har noe å si.

 

 

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest PingPangbv

Hei,

 

Idag bruker jeg kun stock-kjøler da jeg ikke har orket å sette meg altfor mye inn i overklokking. Nå tenkte jeg å gå for noe litt mer "ordentlig" siden jeg merker cpuen blir fort veldig varm, særlig under spilling, og tror også det er dette som fører til at spillet (GW2) crasher opptil flere ganger daglig over lengre spilling). Derfor trenger jeg en kjøler som er forholdsvis rimelig (helst ikke mer enn 500) og som kjøler godt og er ganske stille.

 

Har ingen store planer om å overklokke cpuen, men om kjøleren er god nok og dette lar seg gjøre så hadde det ikke vært no i veien for å prøve :)

 

Jeg har forresten Intel Core i5 3570k, og ASUS P8-Z77V Pro hovedkortet om det har noe å si.

 

 

 

Takk for svar!

 

Jeg kan vel foreslå Cooler Master Hyper 212 EVO: http://www.dustinhome.no/product/5010617942/cooler-master-hyper-212-evo-s-1155-1156-1366-2011-am3-am3-fm1/

Den er billig og den tar ikke mye plass. Jeg ser også folk som overklokker med denne kjøleren og fortsatt får gode temperaturer, med en moderat overklokk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...