CamOls Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hei! Jeg har søkt lenge etter gode "matplaner" og tips til hva man kan og bør spise for å få mest ut av treningen. Jeg finner likevel ingen slike nettsider eller diskusjoner ang. dette i forhold til oss som velger å ikke spise kjøtt, fisk eller fugl. Jeg trener 4-5 ganger i uken, både styrke og utholdenhet, og lurer på om noen her har noen gode tips til hva jeg bør inkludere i kostholdet mitt? Målet mitt er å gå ned littegrann i vekt, samt stramme opp kroppen (hovedsak lår, rumpe & mage). Er ute etter tips og triks innenfor hva jeg bør spise for å få best mulig utbytte av treningen min, uten kjøtt, fisk og fugl. Jeg spiser og drikker andre animalske produkter som egg, ost og melk. Håper noen har noen tips! :-) Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Skallede hempfrø kan være et bra alternativ til animalsk protein. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Burde ikke være noe problem for deg å få til et greit kosthold når du spiser egg, melk og ost. Kombiner dette med frukt, havregryn og bær, og du vil få en ganske god næringssammensetning i kostholdet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå