eirik_stene Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 er dette sjermkortet til å anbefale til en gaming pc? Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Har Sapphire Radeon 9700 Np. Syntes den funker knall på alle spill. Har ikke hatt noen problemer med noen spill på høy oppløsning. Men hvis du har budsjett for det ville jeg jo gått for Pro eller 9800. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Sapphire lager veldig stabile og gode kort og 9700 er LANGT fra utdatert. Meget bra kort. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Er veldig fornøyd emd ytelsen på det jeg... Dessuten er vifta veldig støy svak... Hvertfall min er det, enten er det noe galt med den, ellers så er den sånn Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 ingen vits i å gå for radeon 9700 pro. non pro er like godt når du får klokket det litt. og det er INGEN problem og få klokket det opp til lengre hastigheter enn pro med standard kjøling. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 jess dette kortet har enno god ytelse og det er BILLIG, men vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
larseko Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hadde et Radeon 9700 np. Fungerte veldig bra og var støysvakt, men etterhvert begynte maskinen å slå seg av ved spilling osv. Det viste det seg at vifta hadde tatt kvelden. Jeg sendte det inn til Komplett, og nå ligger det et Hercules 3d prophet 9800 og venter på postkontoret Hurra for det, men jeg hadde nok klart meg med 9700 også. Og jeg hadde ikke klokket det på noen måte (og glad skal jeg kanskje være for det, for da hadde vel garantien vært brekt?) LE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå