Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få kvinner vondt hvis det ikke er frivillig sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spør om dette fordi jeg snakker med ei som har vært borti i en slik sitasjon før. Hun giftet med mannen siden hun ble 21 år, og de hadde sex første gang den dagen de giftet seg. Det ble en forferdelig opplevelse, og hun så på ham som en gris og det var ukomfortabelt. Og siden den dagen da, har hun lite lyst å ha sex med han, men han er veldig ivrig og impåsliten at han bare gjør det mot hennes egen vilje. Så please hadde vært kjekt med seriøst svar, fordi dette skade meg mentalsk. Jeg vil vite at det er 100% sant det hun fortelle at alle gangene de har ligget med hverandre, var ufrivillig og at hun aldri nøt å ha samleie med fyren.

Takk Anonym poster: a4509e0ce5e9aea65b5f0e601582d4b8

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei de VAR sammen. De slo opp for 1-2 år siden. Hun gjorde det slutt fordi han var utro, og grisete. Ikke gentle at all.

Og hvorfor hun forteller meg det ,er fordi vi elsker hverandre. Men jeg er en tulling som ikke klare å unngå hennes fortid. Jeg er veldig sjalusi type og sånt. Aldri hatt kjæreste heller som gjør meg bare mer og mer .. insecure?

Så ja, vil høre hva de fleste som har erfart eller vet om dette som kan roe meg ned.

Takk Anonym poster: a4509e0ce5e9aea65b5f0e601582d4b8

Lenke til kommentar

Skjeden, i normal tilstand, er aldri helt tørr. Dersom mannen smører seg selv inn med glidemiddel er det fullt mulig å gjennomføre et samleie, uten at hun må være tent. Teoretisk sett er det nok mulig det hun sier. Hvor sannsynlig det er blir en annen sak.

Vil egentlig si at under visse forutsetninger er det nok mulig uten bruk av glidemiddel også. Hun kan bli våt uten å bli kåt. Mange jenter (og menn) må ha en mental tenning for å nyte sex, og ettersom de ikke er sammen lenger er det trolig at den delen forsvant. :)

Det beste du kan gjøre er å gi slipp på hennes fortid, det er deg hun er sammen med nå. Du burde fokusere på henne - ikke hennes eks. Det er helt normalt å ha en fortid, alle har sitt. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for en veldig hyggelig og seriøst svar, setter stor pris på det!

Men jeg vil også tilføye at hun på en måte sluttet å forelske i han, men siden de er gift så er hun pliktet til å være konen for mannen sier hun selvom hun ikke nyter det. At alle gangene de har hatt samleie var bare et mareritt.

Hun sier selv at hun legger seg tidlig bare for å unngå og ha sex med fyren, men han våkne midt på natten og bare gjør det. Tror det går mye på "marital rape"

Ja jeg er enig at vi elsker hverandre nå og det er viktigst og la fortiden ligger bak. Men jeg har problemer i hodet, og det er vanskelig for meg å akseptere det helt. Det hadde roet nervene mine om det var slik at hun aldri nøt å a sex med han, aldri syntes det var "litt godt" engang.

takk igjen :(Anonym poster: a4509e0ce5e9aea65b5f0e601582d4b8

Lenke til kommentar

Nei de har gjort slutt for 1/2 år siden. Men totalt hadde de sex 20 ganger i året, kanskje mer eller mindre. Og hun sier alle gangene var ufrivillig, hun følte seg ikke trygg på grunn av første gang de gjorde det. Første gang var dårlig inntrykk, og deretter ble det bare verre og verre.

Så jeg spurte henne om alle gangene du hadde sex med fyren, gjorde det vondt? Var det godt osv og nei hun likte ikke det. Hun hater nå sex pga fyren. Anonym poster: a4509e0ce5e9aea65b5f0e601582d4b8

Lenke til kommentar

Fordi han fortjente ikke det! Hvis du har visst hvem han er, du hadde hatet han sykt.

Men samtidig vet jeg ikke hvorfor jeg tenker slik, kanskje fordi jeg er jomfru og aldri hatt kjæreste? Anonym poster: a4509e0ce5e9aea65b5f0e601582d4b8

Så.. fordi karen som tvang seg på henne i lengre tid gjør så du vil at hun ikke skal ha hatt noen seksuell nytelse overhode? Makes.. no sense.

Ja, jeg tror det kan ha noe med at du er en usikker jomfru som er redd for at du ikke vil være ''nok'' for henne.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...