Fry Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=75148 Håpe for å gå videre til EM er syltynt, nå blir vi enderlig kvitt Semb Dette har jeg ventet lenge på Lenke til kommentar
[t0rs+3!n] Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg driter i det, og noe så kraftig og! Lenke til kommentar
Fry Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 jeg skreiv dette inlegget til sports og fotballintresserte, som har misliker Semb, ikke til andre som kun skal spamme og driter i det Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Det er så kok.. Bare les i SO2 på side 546 elns... Mere sier jeg ikke! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 jeg tror virkelig ikke noen bryr seg Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 jeg tror virkelig ikke noen bryr seg De med _litt_ nasjonal-følelse bryr seg... Lenke til kommentar
Fry Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 jeg syes det bare er så fint vi får ny landslagstrener raskere nå som vi ikke kommer til em, så kan det bli litt underholdene å se på igjen Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg tror faktisk at Norge kommer til Em jeg , vinner siste kampen samtidig som Danmark slaar Romania og spiller uavgjort mot Bosnia . Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Omg!!! Til alle fotball-d00dz: GET A LIFE!! FFS!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 det ENESTE jeg kan kommentere når det gjelder det her er: !!!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Les dette... Jeg får nesten lyst til å sende en atom-bombe elns til Øst-Europa. Øst-Europa er det slummeste stedet i verden. Kan de ikke bare dø! Å! Jeg HATER dem! (Jeg tenker på publikum) De kan brenne i H***ETE!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 jævla Bosner-svin! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Så siste del av fotballkampen, og det beviser bare det at norge spiller forsvars-fotball og vi gjør alltid byttene når det er en 10-15 min når det som oftest er for sent Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Når begynte han semb å bytte inn spillere? 5min før slutt det er jo altfor sent. Semb må ut fra norge :smile: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Har sagt det før sier det igjen semb suger. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Les dette...Jeg får nesten lyst til å sende en atom-bombe elns til Øst-Europa. Øst-Europa er det slummeste stedet i verden. Kan de ikke bare dø! Å! Jeg HATER dem! (Jeg tenker på publikum) De kan brenne i H***ETE!!! Ehm...i dette innlegget er du like mye rasist mot øst-europeere som publikum var mot Carew.... :-) Lenke til kommentar
Fry Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Har sagt det før sier det igjen semb suger. Så sant så sant, har sagt dette siden dagen han tok over landslaget. får håpe dem for inn en ny trener utenfra denne gjengen som er og at den ikke går i arv denne gang som dem pleier å la den gjøre, blir ikke noe bedre hvis Harald Åbrekk tar over Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Siden Nils Arne Eggen ikke vil.. GO Trond Solleid! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Omg!!!Til alle fotball-d00dz: GET A LIFE!! FFS!! Hmm. Sett i lys av hvordan du skriver, og at du faktisk markerer at du har rundet 1337 poster i signaturen din, så vil jeg påstå at du kaster stein i glasshus. Eller kampestein i porselensbutikken, om du vil. Nok om dere trollere, jeg hadde en tung dag i går. Drakk bort sorgene på byen, og ser nå lyst på sakene igjen. Et trenerbytte vil ha en viss effekt, det som er viktigst er at spillestilen og taktikken blir lagt om og tilpasset reelle forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå