bojalborg Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hei! Jeg kjøpte Windows 8 istad, som en nedlastningsfil. For å kunne installere W8 måtte jeg avinstallere to programmer. Etter at jeg hadde gjort dette restartet jeg pc-en, men kom rett til en bluescreen og en restart. Jeg prøvde å restarte på nytt, men var nødt til å restore pc-en til før jeg lastet ned W8. Problemet er at jeg ikke får lastet ned W8. Trykker jeg på "install now" i et program jeg fikk i mailen sammen med produktnøkkel, krever den nedlastingsfilen, og jeg får ikke lastet det ned med mindre jeg kjøper det på nytt. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Sjekk eposten din for kvitteringen med produktnøkkel. Skal være en link der for å laste ned på nytt. Denne Endret 28. oktober 2012 av shabador Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Den jeg har prøvd, og dette skjer. Dette skjer når jeg prøver å restore pc'en til før jeg lastet ned filen. Endret 28. oktober 2012 av bojalborg Lenke til kommentar
shabador Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Prøv å slett denne mappen og kjør Windows8-Setup.exe på nytt: C:\Users\Brukernavn\AppData\Local\Microsoft\WebSetup Endret 28. oktober 2012 av shabador Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Det funket! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå