RyanGiggs11 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hei! Jeg har akkurat startet lærerutdanningen, og tar den desentralisert samtidig som jeg jobber fulltid ved en skole. Jeg synes personlig jeg legger i mye arbeid osvosv, men lønnen er selvfølgelig så som så.. Dermed må jeg innrømme at jeg kanskje ønsker et yrke der lønnen er høyere, men samtidig mulighet for mye fritid. Ser på jobb offshore som en god mulighet der selvfølgelig. Hvordan er veien for å få seg jobb der? Er 22 år og har fullført VGS studiespesialiserende. Hva er mulighetene mine? Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Vil bare nevne at MINST 80 % av jobber i offshore selskaper blir gitt på det såkalte "svarte markedet". Det vil sei gjennom bekjente som anbefaler andre bekjente. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Vil bare nevne at MINST 80 % av jobber i offshore selskaper blir gitt på det såkalte "svarte markedet". Det vil sei gjennom bekjente som anbefaler andre bekjente. Hvor er din dokumentasjon på dette? Mulig det er sant, men det var litt av en påstand sånn ut av det blå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå