42 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Heisann. I de fleste nettlesere er det jo slik at man kan holde inne CTRL og scrolle opp eller ned for å zoome inn eller ut på siden. Men i Google Chrome har et eller klikket litt. Om jeg holder inne CTRL og scroller opp for så å stoppe så scroller den bare videre i makstempo, eneste jeg kan gjøre for å hindre det er å slippe CTRL-tasten. Derfor er det litt vrient å få sidene til å vise korrekt, siden jeg da må time slippingen av CTRL-tasten perfekt . Jeg sjekket i Internet Explorer, der fungerte det helt greit. Legger også merke til at musa (Logitech Performance MX) scroller litt videre (ganske sakte) selv etter at jeg har sluttet å scrolle, og holder hjulet helt i ro. Derfor er det ofte nok å holde inne kontroll for å gjøre en kommando for at zoom-greiene begynner igjen. Noen som har en løsning på dette problemet? Dette var aldri et problem på min forrige PC. Bygget ny PC i forrige uke og det var da dette problemet startet. Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
42 Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Bump. Nå begynner det samme å skje i Skyrim. Scroller f.eks ett hakk ned, men den scroller til bunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå