oleredv Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Har no fått eit snodig problem. For nokre dagar sidan var maskina vanskelig å få starta (akkurat som om det var noke som plaga ho, den klarte i allefall ikkje å fullføre oppstarten før på tredje forsøk). Greit nok tenkte eg, maskina kom no i gang, så eg tok diverse testar (virus osv.) utan å bli klokare. Så skulle eg til å spele (ihuga fs-fan), og då blei problema straks meir vanskelige. FS9 ville ikkje starte, så eg tenkte eg skulle avinstallere det og installere det på nytt (har vore borti lignande før). Så sagt så gjort, men til lita hjelp. Problemet var der framleis. Heile maskina hengte seg når eg skulle spele! Sidan eg køyrer dualboot med W2K tenkte eg at eg skulle teste å legge inn FS9 i W2K og der fungerte alt bra. Men dette syntes eg vart for tungvint, så eg fann fram eit ghostimage tatt i forrige veke (når alt var fryd og glede) og slengde dette inn. Reinstallerte FS9 i XP (sidan det ikkje ligg på samme partisjon som XP, og no er eg temmelig rådvill. I motsetning til før får eg lasta inn fs9 og andre spel, men no blir skjermen svart og alt låser seg før eg får gjort noko som helst! Det einaste som hjelper er reset - knappen, og då får eg av og til beskjed om at det er skjermkortdrivaren som gjer at maskina er ustabil. Eg har oppdatert denne, utan at det gjorde noko utslag... Finst det noko eg bør teste før eg formaterer C:? Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 du kan jo bytte ut XP med W2K da, legge W2K over XP installasjonen eller legge alt viktig over på en annen partisjon enn C: å formatere C: legg inn W2K dermed er problemet borte å du er på nett. Sorry altså. har blitt en stor W2K fan i det siste Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Køyrer som sagt win2000 saman med XP, så om eg formaterer så blir det nok inn att med XP. Men eg vil jo unngå det om mulig... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Løysinga blei nok format c:, og det var kanskje like greit sidan det var over eit år sidan sist.... :o Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 hmmm, ser ut som det blir XP på meg igjen også Nero og W2K er ikke helt venner. når jeg installerer Nero i Win 2000 så går det veldig treigt. skjønner ikke hvorfor vet du noe om det du eller? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Det har eg desverre inga erfaring med... :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå