GoL_eoL Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei! Sitter her med min store klumpete P800! Og lurte på hva man må laste ned for å filme med kameraet og se filmer i widescreen..? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 For å filme med den, trenger du Camcoder (søk litt på forumet etter å filme med P800). For å se video i widescreen må du oppdatere firmwaren på telefonen din. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Du kan se filmer og bilder i widescreen med firmware versjon R2F eller nyere iallefall. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 R2F er nyeste firmware... omtrent lik som R2D, bare litt bugfjerning Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det har kommet en ny firmware etter R2F, vet ikke helt hva som er nytt, jeg har ikke rukket å få oppgradert telefonen min ennå... kommer tilbake til det når jeg har gjort det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det har kommet en ny firmware etter R2F Nei, det har det ikke.... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det har kommet en ny firmware etter R2F Nei, det har det ikke.... Hmmm, ihvertfall så har den ene karen på Telekiosken i Sandvika fått oppgradert sin P800 med en nyere firmware enn R2F... Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hmmm, ihvertfall så har den ene karen på Telekiosken i Sandvika fått oppgradert sin P800 med en nyere firmware enn R2F... Eller så lyver han eller han mekka noe selv... Snakka med SE kundesupport... R2F er nyeste.. men men, ikke no grunn til å krangle om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå