xiao shan Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 jeg er på jakt etter en ny mus siden mine to forige Roccat Kone [+] har blitt ubrukelige. Musehjul som lever sitt eget liv, og museknapper som registrerer 2 klikk når jeg bare klikker 1 gang. En ting jeg virkelig likte med Kone var hvordan den lå i hånda og hvor lett den var å flytte rundt (bruker ingen vekter) Jeg har prøvd noen andre mus som Ace of Sweden Edge 3200 og Razer Naga men fant ransk ut at de ikke passer til Fingertupp grepet mitt og var alt for høye så jeg måtte plassere hele håndflaten oppå og bruke et Palmgrip, noe jeg ikke har sansen for. Musen må ha 2 tommelknapper, men bortsett fra det har jeg ingen spesielle andre krav. Jeg spiller også på nokså lav sensitivitet, så mus med 5000+ DPI er heller ikke nødvendig, men hvis den har ergomien jeg søker etter er den verdt en titt. Har dere noen forslag til hvilken mus jeg brude sjekke ut? Alle forslag tas i mot med stor glede Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Prøvd MS Intelli 3.0? Den klart beste musa jeg har prøvd, men vanskelig å få tak i da den ikke produseres lenger. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Musehjul som lever sitt eget liv, og museknapper som registrerer 2 klikk når jeg bare klikker 1 gang. Vurdert å reklamere? Er jævlig lett å få ny Roccat Kone når den blir ubrukelig. Første knakk musehjulet, andre slutta å registrere sidescroll. Fekk ny kvar gong, heilt gratis. Om du ikkje vil ha ny Kone, er kanskje G400 noko å vurdere? Eg prøvde ei, satt som støpt i handa, men eg veit ikkje korleis det blir med fingertupp-grep. 1 Lenke til kommentar
xiao shan Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 @svelemoe har alt reklamert en gang, og fikk ny fra Dustin med en gang, men de har nå sluttet å føre Roccat, så de kan ikke erstatte den. Takk for tips om G400! skal sjekke ut @Knife Party hmmm, søkte litt rundt og ser ikke ut som at den er så lett og spore opp nei :/ Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 @Knife Party hmmm, søkte litt rundt og ser ikke ut som at den er så lett og spore opp nei :/ http://www.maxfps.no/product_view.aspx?productid=831 Men den er litt stor, men ikke klumpete Lenke til kommentar
xiao shan Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 da ble det G400. takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 En G400 for fingergrep? Den høres veldig stor ut, for meg. Er ikke den på størrelse med MX510/518? Vet ikke om jeg hadde klart å kjøre fingergrep på den, men så har ikke jeg allverden store hender heller. Jeg elsker min nye Steelseries Kinzu V2 Pro. Dog, den har ikke sideknapper. Men, det har jeg lært å leve uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå