tomsi42 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Takk for et artig treff i dag i nydelig høstvær. Her legger vi ut dagens blinkskudd. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Takk for en hyggelig tur. Alle de fire utvalgte her er faktisk tatt med lånekameraene fra Akam-redaksjonen, Canon S100 og G15. I godt lys trenger man ikke så stor sensor. 1. Leke i parken 2. Suicidal Akamist 3. Alle skal med 4. Mathall Flere bilder fra turen her. 3 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Jeg var mer opptatt av å preike med folk enn å ta bilder, men noen ble det da. Her har jeg bannet i kjerka igjen og brukt Tamron 28-300 mm på en Canon EOS 5D Mark III. 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Samma hva slags glass du bruker vel, sålenge bildene blir bra, Aetius Fint knippe som oppsummerer dagen bra, bykatt. Men er det rart man blir litt suicidal når man finner en så fin bru Her er noen fra meg etter første runde på PC-en. En vakker bro Høstfarger Graffiti i solveggen Snart tid for votter i gjen Ingen garderobeplikt Belønningen 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Har også noe sort/hvitt på lur. Høstfarger Stilforvirring? Akamister i fri dressur 4 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Det var et hyggelig formiddagstreff. Herlig vær og foreløpig mange flotte bilder. Særlig "Leke i parken" og "Ingen garderobeplikt" var bra Takk for lån av G15., Are. Jeg ble overbevist Tom kvitter seg med m4/3 Noen har tatt Asbjørnsen Ikke helt rosenrødt Test av DOF og bokeh med G15 Noen holder ut lenger enn andre Mellomlanding på Kakeskogen Cafe UGK Fra Smelteverket under mathallen Endret 28. oktober 2012 av Andreasfe 3 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Noen fra mine! Alle er tatt med Canopus 7D og 35mm f/2.8. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå