MartinF Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Å HERREFRED!!!! TAKK DOMMER!!!!!!! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det verste er at cunten av en linjedommer ikke så at ballen fra Walcott var inne! Heldigvis så klarte Jenkinson å putte den i mål etter det! Hvis ikke hadde vi blitt snytt for et mål! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Å fyttihelvete Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Haha, nå syter Reading. Dem gjorde feilen selv. De brukte altfor lang tid på å ta dødballene. Bra av dommer å legge til rettferdig med tid så Arsenal ikke skal bli straffet. Ni av ti hadde blåst før tilleggstiden her! 3 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Glad jeg ikke skrudde av etter 40 min 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Så ikke kampen, men virker imponerende å snu den der. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nå kan de angre de som gikk i første omgang. LOL 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Skru på nå, det er enda 2x15 ET Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hadde jeg vært Reading-fan så hadde jeg vært forbanna nå. Vi fikk god drahjelp av dommeren her. 4.30 hadde han kunne blåst på, men jeg klager ikke! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Haha, nå syter Reading. Dem gjorde feilen selv. De brukte altfor lang tid på å ta dødballene. Bra av dommer å legge til rettferdig med tid så Arsenal ikke skal bli straffet. Ni av ti hadde blåst før tilleggstiden her! I tillegg skal det vel også legges til 30 sek for byttet de gjorde på overtid? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Helt rett av dommeren å ikke blåse av tidligere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Haha, herrefred. Jeg ser fem min. Reading scorer to. Jeg fortsetter med FIFA tror jeg. Forbanna drittlag. Freistar å skru av no. Vi er ikkje med i kampen i det heile tatt. Rakk ikke skru av engang >_> Jau jau. Viser bare at ingen av de som starter i kveld bør spille i PL. Kos skyld i 2(3?) av 3 mål. Martinez er hvertfall ikke svaret på keeperproblemene våre. Nå kan man iallefall finne på noe annet å gjøre på denne tirsdagskvelden :-) Vel. Gidd ikkje laget, gidd ikkje eg. Takk for i kveld. 4-1, men who gives a fuck? Går for å henge meg. Spiller litt Super Mario 64 på Nintendo-emulatoren min i stedet. Mye mer givende. Ler meg ihjel av dere. 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Helt fair av dommer å ikke blåse tidligere. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Haha, nå syter Reading. Dem gjorde feilen selv. De brukte altfor lang tid på å ta dødballene. Bra av dommer å legge til rettferdig med tid så Arsenal ikke skal bli straffet. Ni av ti hadde blåst før tilleggstiden her! I tillegg skal det vel også legges til 30 sek for byttet de gjorde på overtid? Stemmer det. Poenget mitt er at dommerne i den siste tiden har gitt faen og blåst av uansett om 2 av 3 min av tilleggstiden har gått bort til bytter og drøying av tid. 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 PRESS på ballfører?? herrefred Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Bare jeg som føler at det er jævlig risky å la Koscielny bli på banen nå? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Blir svææææææært overraska om vi ikkje slepp inn eit mål eller to i ekstraomgangane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå