erre Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny mobil! Så jeg lurte på om det er noen som har erfaring med nokia 6610? Er det en bra mobil? Å hvordan flasher man en mobil? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Har hatt 6610 i ca.2mnd nå. Den fungerer fint og er samtidig lett og liten med store taster. Den har det meste man trenger pluss mer, men hvis du går fra en ganske standard mobil f.eks 3310 så vil du merke at det kan være litt frustrerende i begynnelsen med alle funskjonene, det syntes i hvertfall jeg det var. Og brukervennligheten kunne vært bedre. Men ellers så er den ganske fanzy og kul. 8) Btw: feilpostet, moderator er tilkalt. Lenke til kommentar
erre Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Takk for svar.Tror jeg går for en 6610. Har faktisk en 3310 fra før. Men kan noen svare meg hvordan man flasher en mobiltelefon? Bare undres på hvordan de gjøres! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 6610 er en bra telefon! Har du spørsmål om mobiler spør heller i mobildelen av dette forumet. Der får du garantert svar. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Feilpostet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg