Gå til innhold

Canada goose jakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må noen roe seg ned her. Jeg skjønner godt at noen kan bli lurt av den siden der. Den ser relativt proff ut (i forhold til mange andre sider), og den gir seg ut for å være en outlet (derfor så billig). At vedkommende som startet denne tråden spør om hjelp i denne situasjonen er bare bra.

 

Vi må også huske på at på dette fora er det folk i alle aldre, og ikke alle er like erfarne når det kommer til kjøp og salg på internett.

 

 

Magnus

Endret av MagnusW
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har rett, når jeg leser i gjennom produktbeskrivelsen kommer det ganske tydelig fram at dette ikke er en pålitelig side, men det er ikke sikkert alle forstår dette. Advarseler fra media vet jeg ikke noe om, da jeg for tiden ikke bor i Norge, men mitt innlegg står fremdeles. Om noen er usikre på om en side er pålitelig, er det ikke bedre at de spør her enn at de sløser bort sine penger og blir lurt? Det er i hvertfall ikke noe å hisse seg opp over.

 

Magnus

Endret av MagnusW
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har rett, når jeg leser i gjennom produktbeskrivelsen kommer det ganske tydelig fram at dette ikke er en pålitelig side, men det er ikke sikkert alle forstår dette. Advarseler fra media vet jeg ikke noe om, da jeg for tiden ikke bor i Norge, men mitt innlegg står fremdeles. Om noen er usikre på om en side er pålitelig, er det ikke bedre at de spør her enn at de sløser bort sine penger og blir lurt? Det er i hvertfall ikke noe å hisse seg opp over.

 

Magnus

Er mer det av MoV fylles opp av denne typen tråder enn at én person lurer jeg kan ses på som opphisset over.

Å fuck ass (Boondock Saints any1?) hvorfor klarer ikke folk å tenke seg til at dette er fake på egenhånd?

 

Litt av en bad ass du er ass. :!:

Derfor jeg la filmreferansen i parentes. Hvis du ikke har sett filmen (eller syntes scenen var noe) kan du bare ta vekk alt før "hvorfor".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...