Gå til innhold

Samler spillanmeldelser fra norske spillsider | Spillportalen.net

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt første intrykk var at det tok rund 3-4 sekunder å laste siden, og rundt 1 sekund de andre gangene (når en del bilder og slikt var cachet). Dette er alt for lang tid. Prøv å få ned denne tiden veldig. Burde ikke ta mer enn 100ms å laste en side i snitt. Husk at folk er utålmodige på internett.

Edit: Hadde og vært fint om du kunne hente ut tittelen og/eller ingressen til anmeldelsen og vise på forsiden. Samt gjerne hvilken side det er den er hentet fra. Dette savnet jeg. Tittlen i seg selv var ikke veldig givende.

Endret av etse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som etse sier så tar det noen sekunder første gang. Men etter det så er det helt ok.

Liker tanken bak siden da jeg daglig er innom sider som gamer, gamereactor, spill, vg, pressfire, etc og leser anmeldelser. Kanskje kunne dere hatt en enkel oversikt over sidene dere linker/henter anmeldelsene i fra ?

Ser at wow: catalysm ligger på "forsiden" over siste spill. Er vel ikke så nytt ?

Når man bevegner markøren over bildene på forsiden så kommer det opp et "standard" play video ikon/symbol. Dette kan..og da mener jeg kan lede leser til å tro at du starter en video om du trykker på museknappen.

Når man velger et spill og får opp karakteren fra de ulike sidene, kan det være en ide å ha med et uttrag av konklusjonen til de forskjellige stedene dere har linket til ?

Men, jevnt over så liker jeg siden. Layout er grei, og det er lett å finne frem. Kunne kanskje tenkt meg en annen plassering av reklamen som møter leseren, men pengene skal vel komme fra et sted.

Konklusjon: Ja, jeg kommer til å stikke innom spillportalen flere ganger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...