eiriktj Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Har akkurat gjort skifte fra harddisk til ssd. Etter at jeg installerte windows 7 på ssd-en klarte ikke windows å finne drivere til ethernet porten. Prøvde å installere driverne som hørte til hovedkortet (Asus P8P67), men da fikk jeg feilmeldingen "If deep sleep mode is enabled Please plug the cable". Prøvde å installere windows på ny igjen, resette bios, oppdatere bios, uten hell. Windows 7 fungerer fortsatt fint når jeg booter fra harddisken, så det kan ikke være noe galt med hardware. Er det noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
kal.50 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Gå til denne siden og last ned nyeste drivere til alt på hovedkortet. http://support.asus.com/download.aspx?SLanguage=en&m=P8P67&p=1&s=39&os=30&hashedid=Qx3PdnZI9Pq9BcIU Legg inn chipsett driveren først. Så kan du se om ikke nettkortet også tar driveren som normalt. Lenke til kommentar
eiriktj Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Klarte å løse problemet. Ved å finne ethernet controlleren inne på device manager, og installere driveren fra der, fikk jeg installert driveren uten feilmelding. Synes likevel det er rart at jeg får feilmelding når jeg starter installering av driveren fra .exe filen til driveren jeg lastet ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå