Bolivar Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Hei, ser at HTC lanserer Windows Phone 8S som kommer tidlig november. Kommer dette til å være ett godt kjøp? Den skal funke som en mobil og musikkspiller og tenkte da at HTC mobilene med Beatsforsterkeren hadde passet. Har også lyst å teste Windows 8. Sitter med den førte Samsung Wave og synest den funker ypperlig ennå. Har også Nexus 7 så trenger ikke supermye kraft i mobilen da de fleste tyngre oppgavene går på nettbrett og Macbooken. Kommer prisen til å legge seg rundt 2500? Endret 28. oktober 2012 av Bolivar Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg vurder også denne og i norske nettbutikker ligger den rundt 2500kr som du skriver. Om den er et godt kjøp blir jo subjektivt. Jeg liker godt designet, ser ut som den er dyppet i farge . Samtidig tenker jeg at siden jeg ikke har hatt en Windows Phone før, kan det være greit å ikke hoppe rett på toppmodellene. En annen fordel med 8S kontra 8X er jo at denne takler minnekort. Ingen har erfaring med noen WP8 mobiler enda, Microsoft lanserer dette offisielt i kveld kl 18 (norsk tid). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå