ole1995 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) kommer veske ut av de å da blir de mindre, men fyller seg opp ettervert igjenn. om jeg klemmer hardt på de kommer det litt veske ut , ikke mye så du merker det men du kjenner det. er tett i tett ca 10 stykker, på flere av fingrene , trodde først det kunne være noe med allergi eller en krem jeg bruker mot 2 kveiser som er borte på fingrene nå.? klør veldig noen som vet?? Endret 27. oktober 2012 av ole1995 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Du har dem på fingrene? Små, hvite kviser hvor på fingrene? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Er det sårveske som kommer ut av dem? Endret 28. oktober 2012 av del_diablo Lenke til kommentar
ole1995 Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 har det på pekefingeren og på flere fingre på siden. de er litt hudfargehvit. er ikke noe blod i veska bare kjenner at det blir litt fuktig der jeg trykker å de fyller seg opp igjenn Lenke til kommentar
ole1995 Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Du har dem på fingrene? Små, hvite kviser hvor på fingrene? sry mente vorter på handa. men de er borte. så kom det mange små vortelignende tet på flere av fingrene . hudfarga og litt hvit Endret 28. oktober 2012 av ole1995 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg ville dratt til legen hvis jeg var deg. Det kan være at du er allergisk mot noe du er i kontakt med. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Enig med Buffy om at det kan dreie seg om allergisk reaksjon. Har du vært i kontakt med stoffer som du vanligvis ikke er? Har du hatt vondt i halsen de siste ukene? I så fall dreier det seg om et klassisk tilfelle av strepthococcinfeksjon. Du trenger da ikke å foreta deg noe som helst, det vil gå over av seg selv. Lenke til kommentar
ole1995 Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Enig med Buffy om at det kan dreie seg om allergisk reaksjon. Har du vært i kontakt med stoffer som du vanligvis ikke er? Har du hatt vondt i halsen de siste ukene? I så fall dreier det seg om et klassisk tilfelle av strepthococcinfeksjon. Du trenger da ikke å foreta deg noe som helst, det vil gå over av seg selv. æ tok jo sånn vorte dråpa for å få vekk dem. men da ska æ jo ikke få utslett over flere fingra. går elektro å der e æ ikke i kontakt me nå. har ikke hadd vondt i halsen. ja må væll te legen da.men e jo stengt i dag å uka her e æ på viktig utplassering vær dag te 3 å legen stenge halv 4 -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå