Andrull Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ok, da tok jeg feil. Ikke at jeg ser hvorfor du skal trenge en H100. Du har ikke en spesielt varm prosessor, og med mindre du skal overklokke så blir det litt overkill etter min mening. I tillegg så mister du fordelen ved å ha en 200mm vifte, som er en effektiv kabinettvifte. :=) Lenke til kommentar
igxx Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Da var den nye h60'en bestilt Lenke til kommentar
igxx Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Ok, da tok jeg feil. Ikke at jeg ser hvorfor du skal trenge en H100. Du har ikke en spesielt varm prosessor, og med mindre du skal overklokke så blir det litt overkill etter min mening. I tillegg så mister du fordelen ved å ha en 200mm vifte, som er en effektiv kabinettvifte. :=) hallo, igjen beklager for at jeg forstyrrer deg igjen, men har fått installert h60 og ligger nå rundt 30-35 uten å belaste den, men tenkte å få testet det skikkelig, så finnes det noen stress test programmer som tester pcen når CPUen kjører på 100% elns ? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hehe, ikke noe problem. Last ned Prime 95, start programmet og velg burn in test/torture-test (usikker på hva de står), og sett så på det midterste alternativet. La den kjøre i et par minutter, og etter en 20-30 min så vil temperaturen mest sannsynelig stabilisere seg ganske godt. (utover dette så er det kabinettempen bare som sikkert vil gå en grad eller to opp, som igjen vil medføre 1-2 grader ekstra av hva du får etter et par minutter) Lenke til kommentar
igxx Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Hehe, ikke noe problem. Last ned Prime 95, start programmet og velg burn in test/torture-test (usikker på hva de står), og sett så på det midterste alternativet. La den kjøre i et par minutter, og etter en 20-30 min så vil temperaturen mest sannsynelig stabilisere seg ganske godt. (utover dette så er det kabinettempen bare som sikkert vil gå en grad eller to opp, som igjen vil medføre 1-2 grader ekstra av hva du får etter et par minutter) Eh er litt usikker på hvor jeg skal last den ned, har du en link til dl? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Tja, her for eksempel: http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=103 Er link til 64bit der også om dette faller mer i smak. I praksis så har det ingenting å si når det kommer til burn in testen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå