Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volvo S70 - Cd spiller - brente cd'er

Cet

Anbefalte innlegg

Hei!

Skulle brenne ut noen sanger på en Cd (Verbatim CD-R) til å ha i bilen til fattern, Volvo S70 96 Sedan. Jeg har brukt Windows Media Player til å brenne ut, både i WMA og Mp3. Men Cd-spilleren vil ikke lese platene idet hele tatt. Noen som kan hjelpe meg med dette?

Har lest meg opp på diverse teorier om at platene ikke har samme spordybde blabla som vanlige cd etc, og om formater men finner ikke ut av det. De brente platene funker i den andre bilen, MGF 01 cab.

Det funker derimot med "butikkkjøpte" plater i volvo'n.

HALP! :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du prater om selve den fysiske CD-plata. CD-spillere som støtter MP3 er relativt nytt, før måtte man konvertere MP3-filene til musikk CD-format for at de skulle kunne bli spilt av vanlige CD-spillere. Skaff et ordentlig brenneprogram (jeg anbefaler CDBurnerXP, det er gratis), og i selve programmet velger du at du vil brenne en "Audio Disk". Dra inn MP3-filene dine her, og velg brenn. CDBurnerXP konverter filene for deg og brenner de på plata. Nå skal plata kunne bli lest av CD-spilleren i bilen.

Lenke til kommentar

Du prater om selve den fysiske CD-plata. CD-spillere som støtter MP3 er relativt nytt, før måtte man konvertere MP3-filene til musikk CD-format for at de skulle kunne bli spilt av vanlige CD-spillere. Skaff et ordentlig brenneprogram (jeg anbefaler CDBurnerXP, det er gratis), og i selve programmet velger du at du vil brenne en "Audio Disk". Dra inn MP3-filene dine her, og velg brenn. CDBurnerXP konverter filene for deg og brenner de på plata. Nå skal plata kunne bli lest av CD-spilleren i bilen.

Slet med samme problem som deg. Løste problemet med å brenne platene i Itunes, og huke av lyd-cd eller noe i den duren.

Takker for svar! Skal prøve begge deler i morgen!

Endret av Rasskrabbe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slet med samme problem som deg. Løste problemet med å brenne platene i Itunes, og huke av lyd-cd eller noe i den duren.

Hei igjen. Har vært litt opptat i det siste så rakk ikke å svare før nå. Begge metoder funket ikke. Har prøvd "alt". -_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...