Arodem Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Følg finalekampene på nett her. Nå braker det løs på Oslo City Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Blir det lagt ut VODs av SC2-finalen? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Vet ikke om jeg helt likte overskiften: "Nå braker det løs på Oslo City". Det vekker noen assosiasjoner....men forstår jo at det ikke er ment sånn. 2 Lenke til kommentar
eln Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hva skjer med streamen? Lenke til kommentar
Populært innlegg ant1her0 Skrevet 27. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 27. oktober 2012 Vet ikke om jeg helt likte overskiften: "Nå braker det løs på Oslo City". Det vekker noen assosiasjoner....men forstår jo at det ikke er ment sånn. Slutt å vær klovn. 10 Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 rcon passord rett ut på stream... Lenke til kommentar
Pact Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 This is gonna be awesome! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Vet ikke om jeg helt likte overskiften: "Nå braker det løs på Oslo City". Det vekker noen assosiasjoner....men forstår jo at det ikke er ment sånn. Slutt å vær klovn. Vet ikke om jeg helt likte overskiften: "Nå braker det løs på Oslo City". Det vekker noen assosiasjoner....men forstår jo at det ikke er ment sånn. Slutt å vær klovn. Kaller du alle som har opplevd terroraksjoner og som får visse assosiasjoner i forbindelse med f.eks nyttårsraketter også for klovner? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Vet ikke om jeg helt likte overskiften: "Nå braker det løs på Oslo City". Det vekker noen assosiasjoner....men forstår jo at det ikke er ment sånn.Slutt å vær klovn. Vet ikke om jeg helt likte overskiften: "Nå braker det løs på Oslo City". Det vekker noen assosiasjoner....men forstår jo at det ikke er ment sånn.Slutt å vær klovn. Kaller du alle som har opplevd terroraksjoner og som får visse assosiasjoner i forbindelse med f.eks nyttårsraketter også for klovner? Men gud bedre da... kanskje vi skal lage en app som filtrerer ut alle assosiasjoner med terror til 1 kr, slik at du slipper å se overskrifter som dette.. 5 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 hva ble scoren i cs matchen? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Vet ikke om jeg helt likte overskiften: "Nå braker det løs på Oslo City". Det vekker noen assosiasjoner....men forstår jo at det ikke er ment sånn.Slutt å vær klovn. Vet ikke om jeg helt likte overskiften: "Nå braker det løs på Oslo City". Det vekker noen assosiasjoner....men forstår jo at det ikke er ment sånn.Slutt å vær klovn. Kaller du alle som har opplevd terroraksjoner og som får visse assosiasjoner i forbindelse med f.eks nyttårsraketter også for klovner? Men gud bedre da... kanskje vi skal lage en app som filtrerer ut alle assosiasjoner med terror til 1 kr, slik at du slipper å se overskrifter som dette.. Jeg kom med en uskyldig liten ytring. Jeg starta ikke tredje verdenskrig. Det er fortsatt noen som har det som skjedde i Oslo friskt i minne og jeg var i sentrum den dagen. Men unnskyld da om dette fornærmet dere. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Jeg kom med en uskyldig liten ytring. Jeg starta ikke tredje verdenskrig. Det er fortsatt noen som har det som skjedde i Oslo friskt i minne og jeg var i sentrum den dagen. Men unnskyld da om dette fornærmet dere. Hvem ble fornærmet, sa du? 6 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Jeg kom med en uskyldig liten ytring. Jeg starta ikke tredje verdenskrig. Det er fortsatt noen som har det som skjedde i Oslo friskt i minne og jeg var i sentrum den dagen. Men unnskyld da om dette fornærmet dere. Hvem ble fornærmet, sa du? Ser ingen grunn til å fortsette denne "diskusjonen". Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 StarCraft hadde vært interessant å se, overraskende god kvalitet på streamen også må jeg si. @ronron25: Stikk å ta deg en bolle... Lenke til kommentar
trolomlllool Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 klokka er 16:30. hvordan kan man se league of legends streamen? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 StarCraft hadde vært interessant å se, overraskende god kvalitet på streamen også må jeg si. @ronron25: Stikk å ta deg en bolle... spanderer du? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 klokka er 16:30. hvordan kan man se league of legends streamen? Hei, tidsplanen skyves stadig på grunn av tidligere forsinkelser. Vi satser på å starte rundt klokken 17:00. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Vet ikke om jeg helt likte overskiften: "Nå braker det løs på Oslo City". Det vekker noen assosiasjoner....men forstår jo at det ikke er ment sånn.Slutt å vær klovn. Vet ikke om jeg helt likte overskiften: "Nå braker det løs på Oslo City". Det vekker noen assosiasjoner....men forstår jo at det ikke er ment sånn.Slutt å vær klovn. Kaller du alle som har opplevd terroraksjoner og som får visse assosiasjoner i forbindelse med f.eks nyttårsraketter også for klovner?Men gud bedre da... kanskje vi skal lage en app som filtrerer ut alle assosiasjoner med terror til 1 kr, slik at du slipper å se overskrifter som dette..Jeg kom med en uskyldig liten ytring. Jeg starta ikke tredje verdenskrig. Det er fortsatt noen som har det som skjedde i Oslo friskt i minne og jeg var i sentrum den dagen. Men unnskyld da om dette fornærmet dere. Hei! Beklager om du ble støtt av overskriften. Jeg føler likevel ikke at koblingen mellom terroraksjonen og overskriften er veldig tydelig, og velger å beholde den. 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Ingen som vil fortelle meg hva resultatet ble i counter strike GO matchen? ' Og hva stillingen nå er i LoL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå