Gå til innhold

GRINER AV FRUSTRASJON!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så jævlig lei...

I sommer knuste jeg HTC Sensation XL'en min, og fikk tilbake en Samsung SIII fra forsikringsselskapet. Men jeg ville ikke ha en S3, så denne solgte jeg, for jeg ville vente på nye iPhone da jeg var lei at alle mine gamle HTC-telefoner hengte seg opp (Jævla sense), så bestemte meg for å gå for det jeg visste funket. Men når iPhone ble lansert ble jeg så skuffa at jeg bestemte meg for å å vente på Nokia 920'en. Men nå er jeg så usikker - IGJEN. For har jo ikke instagram eller mange andre gøye apper som iOS har f.eks.

Siden jeg knuste gode gamle HTC'en min har jeg brukt en GAMMEL nokia, og er dritt lei. Så nå må jeg faktisk bare gå til innkjøp av noe nytt før det klikker for meg.

iPhone er uaktuelt. Men jeg vurderer sterkt å gå for Note 2. Men problemet er igjen at jeg er veldig aktiv, løper og sykler utendørs flere ganger daglig. Jeg har funnet ett armband til Note. Og antar at denne passer til Note 2 og siden det kun er snakk om 0,2" større skjerm. (Denne http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-note-84284p.html )

Men hva skal jeg gjøre? Er det verdt å vente på nokiaen? Skal jeg gå for Note'en? Skal jeg kjøpe en annen telefon? Anbefalinger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil fortløpende komme apper til WP8 de neste ukene og månedene. Dette mobile operativsystemet lanseres offisielt i kveld (kl 18 norsk tid) og jeg antar at flere kjente apper fra andre plattformer blir gjort tilgjengelig. Siden ingen har erfaring med hverken WP8 eller Nokia Lumia 920 er det vanskelig å komme med erfaringer på den fronten. WP8 er nok et friskt pust for mange etter år med skjermer som bare består av ikoner... Og at L920 har heftige spesifikasjoner er det ingen tvil om.

Ingen kan velge for deg, men det virker som Android er det beste valget for deg per nå. Du sier iPhone er uaktuelt og WP8 er helt nytt med kun noen få mobiler å velge blant. Android finnes i alle farger, fasonger og prisklasser og har allerede et bredt app-utvalg. Hvis du mener du blir fornøyd med Note 2 som har en gedigen 5,5 tommers skjerm og ikke tror denne blir for stor til joggeturen, så kjør på :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...